wat houdt het in?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariska2005, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    beste verloskundige.
    ik heb gister een echo gehad.en op de echo was een kleine dooierzakje,kleine ring zichtbaar.me linker eierstok was normaal alleen rechter eierstok was niet goed te zien.en er was geen vocht in douglas. nu is me vraag en ik hoop zo dat u misschien weet.wat houdt dit in? betekent het beginnende zwangerschap of dat het mis is? de echoscopiste gaf me gister geen antwoordt op .en ik maak me best zorgen want weet niet wat het inhoudt.ik hoop op u antwoordt.
    groetjes mariska

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mariska,

je bent heel pril zwanger, dan is er nog geen embryo te zien, maar wel de dooierzak waar het vruchtje aan vast zit. Dat er geen vocht in cavum Douglasi zit is een goed teken, want als het wel zo zou zijn, dan had je kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zeker als je één van de eierstokken niet in beeld kan brengen is het altijd verstandig naar het cavum Douglasi te kijken. Er is dus niets te zeggen over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap, maar zoals je het beschrijft ben je gewon pril zwanger en moet alles nog gaan groeien en zichtbaar worden. Je zult wrs over 1-2 weken terug moeten komen.

Groeten Brigitte

3. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    hoi brigitte.oh echt hartelijk dank voor u antwoordt.ik ben nou wat meer gerustgesteld dat ik nu weet wat het inhoudt.ik heb iedergeval weer een afspraak volgende week voor een echo.dus ben erg benieuwd hopelijk is het allemaal goed.nogmaals erg bedankt voor je antwoordt.gr mariska

Deel Deze Pagina