Hoi, Hoe zien jullie speelhoeken eruit? Ik wil iets in de woonkamer maken, met zit/werkruimte en toch ook opbergmogelijkheden. Ik denk dat ik een of andere kastjes moet gaan vinden, en daar een plank overheen wil ga doen. But alas, ik kan het nog niet echt vinden allemaal.
Alles van de ikea. Behalve het magneetbord die is vd intratuin. In de witte kast zitten achter slot en grendel de kleur/ verf zooi. Lade haar verkleed/ poppen spullen en de puzzels. En in de roze la nog wat troep wat ik niet in het zicht wil.
Op Pinterest zoeken op speelhoek woonkamer en er staan zat ideeën op. Wij gaan dit ongeveer doen met een keukenblad van Ikea erop.
Dit hebben wij voor de oudere kids. Overigens was dit tijdens de verhuizing. Inmiddels meer aangekleed met leuke plantjes en een mooie lamp. En uiteraard het blad goed op maat gezaagd. De jongere kids hebben de schouw als speelhoek
Ik zit er ook nog mee dat ik graag de hoek mee zou willen, aan de ene kant +- 2 meter, andere kant 1.25 meter. Maar het wordt dan toch een dooie hoek he
Ja, maar vind het lastig waar ik er dan tzt drie stoelen kwijt kan zonder dat ze elkaar in de weg zetten, en waar ik dan een kastje onder de plank neer kan zetten ed.
Aan die twee meter kant kun je er zeker twee kwijt, toch? En aan de korte kant van het 1,2m deel misschien ook een (tenzij daar een muur zit natuurlijk)? Dan kun je onder het korte deel een kastje zetten en misschien onder het langere deel ook nog wel een. Of je zet hem op wielen, zodat hij er onder uit kan als ze er willen zitten.
Dit was onze vroeger Nu is het tafelblad verhoogd met van die juniorstoelen van ikea erbij en een smal ladekastje aan 1 kant eronder
Genoeg ideeen op internet te vinden. Je zou een aanrechtblad kunnen nemen en daar onder opberg ades. En stoeltjes erbij.
Er komt nog een keukentje en tafeltje met stoeltjes. De groene mat staat even opgevouwen. Ligt er normaal voor, dat is een gymnastiekmat van ikea. Ik heb net de boel omgegooid dus de klok en lamp moeten nog naar de zijkamer.