Hoi allemaal, Ik vraag me al een tijdje iets af en nu ga ik t in de groep gooien... Best veel meiden zijn doordeweeks op deze site te vinden (ik ook hoor), maar zitten jullie dan op je werk te kijken of thuis? En als je op je werk zit, mag je dan gewoon internetten of gaat het stiekum? Ik zit (nu toevallig niet) nogal ns op mn werk te kijken, maar officieel mag dat helemaal niet, elke morgen neem ik me voor om niet meer te kijken, en elke dag doe ik t toch.. Hoezo verslavend Eigenlijk zou ik op mn werk helemaal niet op deze site moeten kunnen (alleen op gouden gids, telefoongids en dat soorts sites), maar waarschijnlijk door een authorisatiefoutje kan ik dat wel... Maar ik heb nog niks gezegd tegen mn leidinggevende Nu zit ik thuis, want op woensdagmiddag en vrijdagmiddag ben ik thuis, om het huishouden te doen alleen kom ik daar om een of andere reden niet aan toe Maar hoe zit dat bij alle anderen : Groetjes, Jorietje
Ik zit hier vooral op mijn vrije dag en in vakanties. Verder kijk ik nooit op mijn werk. Ik ben bang dat de systeembeheerder gaat zitten meelezen.
Ik ben hier ook bijna dagelijks wel even. Nu scheelt het wel dat ik mijn eigen baas ben hihi.. (ik ben gastouder, gewoon in mijn eigen huis) Maar ik ben ook wel erg nieuwsgierig!!
ik wilde dat ook een keer vragen ik zit op mijn werk en ik mag gewoon internetten omdat ik het nooit ZO druk heb, kus Fatna
Ik werk voor emzelf en als ik even niks te doen heb dan neem ik ff een kijkje, maar eigenlijk zou ik weer eens vaker de stofzuiger moeten pakken.
nou ik ben gewoon HEEL erg stout! zit op me werk en dit forum staat bijna de hele dag aan. af en toe kijk ik ff en post ik een bericht. maar thuis zit ik er nooit aan omdat ik al 32 uur in de week achter dat rotding zit
Hoi hoi, Ja, inderdaad dit vroeg ik me ook al eens af. Ik zelf werk onregelmatig, dus daarom ben ik er soms overdag en soms s'avonds, weer een reden om inderdaad vaak niet te poetsen hihihi. Ik ga dadelijk toch ff met een dweil hethuis door, want anders komt het niet goed, moet het hele weekend werken vandaar. liefs fredje
Op mijn werk kijk ik heel af en toe (tijdens tussenuren). Ik heb 8 weken vakantie, vandaar dat ik nu alle tijd heb om hier rond te neuzen
Ik heb vanaf april in de ziektewet gezeten en ben nu met zwangerschapsverlof. Vandaar...ik heb alle tijd....
s avonds thuis krijg ik de kans niet eens om achter de pc te gaan zitten, dan zit manlief hier.. duss ja dan maar illegaal op t werk he...
Ik werk onregelmatig en kijk alleen thuis op dit forum. Mijn collega's kunnen op mijn werk meelezen, dat dus liever niet! Ik ga vannacht de nachtdienst in, vandaag dus te tijd om hier rond te hangen Er ligt thuis nog heel veel werk op me te wachten.... Liefs An
Ik werk onregelmatig, ben rij instructeur. Heb dus soms een uurtje niets te doen. En dan ga ik naar huis en kijk ik snel hierzo ff. en voor de rest op vrijdag, mijn vrije dag en 's avonds
het is inderdaad wel heeeeeel verslavend wil ook zo min mogelijk kijken Werk namelijk 40 uur in de week en zit dus gewoon illegaal op me werk te kijken en te beppen Oke bang dat de systeembeheerder mee kijkt maar ach hij doet maar mijn werk lijd er niet onder hoor
Ik ben gewoon huisvrouw hehe dus gewoon vanuit huis.. En momenteel vanuit het huis van mijn schoonouders waar ik echt geen reet heb te doen en me echt super verveel..dus ik zit hier ong 24/7
Ik internet altijd thuis, ik werk in het onderwijs, dus veel vrije dagen en lange vakanties, vandaar.....