Nee, het is nog niet zover , maar we hebben al flink moeten brainstormen voor de naam van ons nu 5 maanden oude zoontje. Wat voor namen, meisjes- en jongensnamen passen mooi bij Kenji?
Moet meteen aan Keano en Shania denken.....denk van de Pfaff's ofzo.... 't zijn niet mijn type namen....maar denk dat heter wel mooi bijstaat.
Jongen: - Kenji en Dean - Kenji en Julian - Kenji en Youri - Kenji en Mexx - Kenji en Liam - Kenji en Vince - Kenji en Mick - Kenji en Bruce Meid: - Kenji en India - Kenji en Angel - Kenji en Chiara - Kenji en Layla - Kenji en Zoë - Kenji en Naomi - Kenji en Lindsey
Kenji en Dion Kenji en David Kenji en Seth Kenji en Mika Kenji en Ellis Kenji en Melanie Kenji en Emma Kenji en Desi Kenji en Dian/ Dianne
Jongen: Finn, Faris, Felipe, Sean, Seth, Keano, Sverre, Lenn, Levi, Luca. Meisje: Silje, Sari, Senna, Shai, Sija, Fae, Rhana, Talje. Veel namen op: kindernamen
Leuk om jullie reacties te lezen. Een meisjesnaam hebben we al wel in onze hoofd, maar die zeg ik nog niet. Maar van jullie ingevingen vind ik zelf heel leuk: (Niet echt veel dus ) Livvy Mika Levi
kenji en Romy kenji en demi kenji en Sammy zo heten twee kindjes die ik ken Kenji en kyenzo Kenji en Alessio Kenji en Rayvano kenji en elena Kenji en Naomi Kenji en jayda Kenji en Jaydie