Meiden, Na lang wikken en wegen gaan we nu toch echt kiezen uit twee namen. Loïse (uitspreken als LOïse en niet als LOEïse) Of Evelien De naam moet passen bij Rosemarijn (naam grote zus). Stemmen jullie mee? Eventueel met reactie. Dat vind ik interessant om te lezen!!
GELUKKIG NIEUWJAAR! Mijn keuze is Rosemarijn en Loïse. Ik vind Evelien een wat 'simpele' naam. Loïse is melodieus en komt uit dezelfde hoek (zogenaamde hockeynaam). Succes met de definitieve keuze!
Ik ga ook voor Loise....vind Evelien beetje geweest zou dan eerder voor Eveline gaan...ziet er minder ''boers'' uit.... Maar Loise vind ik echt prachtig....en Rosemarijn ook dus daar zou ik voor gaan
P.s. Ben op dit moment mijn man aan het overhalen om voor Rosemarijn te gaan ipv Rozemarijn of Roosmarijn....vind het zo mooi gespeld eigenlijk....
Ik heb ook gekozen voor Loïse, vind het chiquer bij Rosemarijn. Eerlijk gezegd vind ik de naam Evelien ook een beetje geweest. Dan zou ik eerder gaan voor Eveline, dat staat mooier (vind ik).
Ik heb gekozen voor Evelien. Vind ik een mooie naam en past bij de andere naam. Loïse vind ik niet een mooie naam, maar komt omdat ik een niet-leuke Loïse ken. Tweede reden is dat je je kind met Loïse haar hele leven opzadelt met het spellen van haar naam. Dat zou voor mij een reden zijn om die naam niet te kiezen. Bovendien gaat de helft van de mensen je kind waarschijnlijk LOEïse noemen Succes iig met je keuze! PS: Dat sommigen zeggen dat Evelien te simpel is... je zou natuurlijk altijd wat kunnen knutselen met de naam. Bv: Evelyn, Evalien, Eveline
Absoluut Loïse. En misschien moet je wel altijd spellen en tegen mensen zeggen dat ze Loo-ise heet en niet Loe-ise, maar vind het zo'n veel leukere naam dan Evelien dat ik dat er beslist voor over zou hebben .
Ik heb op Evelien/ Eveline gestemd! Maar ik moet zeggen dat ik het een lastige keuze vond, vind Loïse ook mooi staan! En over het spellen.. Tja, dat moeten zoveel mensen...! Succes met de keuze!
Tja...dat spellen.... Geen ervaring mee of dat nou lastig is of niet... Het zou waarschijnlijk zoiets zijn als: Loise, dus zonder U...
Evelien. Ik vind de spelling van Loïse eigenlijk gewoon niet zo mooi.. Louise zou ik zelf uitspreken als Loowiese en bij Loïse zou ik echt moeten zoeken naar wat de uitspraak zou zijn.