Dag lieve meiden, zouden jullie mij willen helpen met mijn temp. kaartje?? Ik zit sinds kort in de mmm. Ik heb op dag 3 van deze cyclus bloed moeten prikken. Zodra mijn temp. naar beneden gaat (eisprong) moet ik 5 dagen later (als mijn temp dus gestegen is) weer bloed prikken en daarna na 3 dagen weer!! Ik heb een voorbeeld kaartje gekregen van de gyn, maar mijn temp gaat alle kanten op dus heb geen idee wanneer ik weer bloed moet prikken?? Zouden jullie even met mij mee willen kijken?? Liefs MoL
Het is vrij normaal dat je temp niet stabiel is terwijl je nog ongesteld bent en ik denk dat je gewoon nog te vroeg bent om aan je kaartje te kunnen zien wanneer je weer bloed moet laten prikken (is ook niet meer dan normaal op dat 13) gewoon nog even door tempen. Succes met de mmm, wij waren al begonnen (met testen) en toen ben ik alsnog spontaan zwanger geraakt, ik hoop voor je dat dat bij jullie ook gebeurd.
Nu nog niet. je krijgt van FF 3 dagen na je eisprong een mooi rood kruis en dan heb jij dus nog 2 dagen om te laten prikken.
Meiden heel erg bedankt voor jullie hulp ik word er gewoon heel onzeker van!! Snap er namelijk niet zoveel van en gezien ik soms al op dag 24 ongi wordt dacht ik dat ik heel laat was.. Bedankt meiden!!
Dat hangt heel erg af van je luteale fase: de tijd tussen de eisprong en de start van je menstruatie. Die kan tussen de 18 en 10 dagen liggen (normaal gesproken) en is gemiddeld 14 dagen (maar bij mij bijvoorbeeld maar 9). Dat geeft dus nogal wat speling binnen je cyclus. Succes met tempen en zwanger worden!
Hoi Juju, ik heb vandaag de gyn gebeld ik mag komen om bloed te prikken gezien mijn mensturatie over het algemeen vroeg komt en ik nog steeds geen ei heb kunnen vinden..Bedankt in ieder geval!! Geniet van je zwangerschap!!