Misschien omdat ze dan weer een nieuw bericht opgeteld krijgen rechtsboven, met een makkelijk antwoord
Ik merk niets aan op een topic, ik vraag of iemand mij een antwoord ergens op kan geven, is dat zo raar dan? Ik snap dat je op een forum topics opent en beantwoord, daarvoor is het een forum, maar ik vraag mij gewoon af waarom mensen zovaak hetzelfde antwoord plaatsen terwijl er al een antwoord gegeven is. Misschien is er wel een logische verklaring voor he?
Dat is misschien zo ja. dat eerste. Dat kan ik me nog enigzins indenken bij lastige vragen, maar bij vragen of je bijvoorbeeld iets nog kan eten, als er dan 4 pages zijn met alleen maar: ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan, ja hoor dat kan Beetje onzin lijkt me dat?
ach volgens mij doet iedereen dat wel, ik heb het ook welleens gedaan...en soms lees ik de pagina's erna niet en plaats ik mijn antwoord en ja dan blijkt hij er al te staan..ik heb ook niet zo'n hele lange neus
dat doe ik ook wel vaak , dan lees ik de eerste paar pagina's maar als het er teveel zijn heb ik echt geen geduld om ze allemaal uitvoerig te lezen en dan quote ik gewoon het bericht van TS en reageer daarop.
Ik lees niet altijd alle reacties Maar ik kan me ook voorstellen dat iemand niet reageert, om antwoord te geven op TS, maar om hun eigen mening te kunnen uiten. En als er al 20 keer hetzelfde staat, hebben sommigen misschien de behoefte om te laten zien aan de wereld dat zij OOK zo denken. Of om op die manier te laten zien aan TS dat er meer mensen zijn die zo denken. Als TS een vraag stelt en 1 persoon zegt ja en 1 persoon zegt nee, dan zegt dat nog niet veel (afhankelijk van de onderbouwing natuurlijk, maar dan is het nog maar de mening van één persoon). Als 1 persoon ja zegt, maar 20 personen zeggen nee, dan kan de TS daar ook wel bepaalde conclusies uit trekken. Maar goed, ik heb in dit geval dus alleen de eerste vier reacties gelezen
(En toen ben ik gaan lezen ) Dat is denk ik een kwestie van: Wat dom dat jij dat niet weet... IK weet het WEL. (Komt althans zo over )
ik denk dat er ook een hoop meiden hier zitten die zoveel mogelijk berichten willen. die reageren namelijk overal op. meestal met onnutige antwoorden.
Ik heb vroeger wel op fora gezeten waar je speciale titels kreeg als je heel veel berichten had.... Maar dat is hier toch niet? Het is weinig zinvol dan, toch? Misschien is het ook wel de verveling. Heb ik nu ook last van. Ik heb geen zin om naar bed te gaan (hoewel ik echt behoorlijk moe ben). Dus loop ik hier ALLE topic in de lounge langs om te zien of ik er een mening over heb Is uiteindelijk minder dan de helft, dussss.... Maar is denk ik ook vaak de grootste reden waarom ik lang in een topic blijf hangen. Lack of anything better to do... Meestal zet ik trouwens wel meerdere berichten in één. Was hierboven te lam om dat te doen
-Omdat mensen graag willen laten weten dat ze het antwoord hebben ook al is het al 100x gepost -Omdat mensen graag hun ervaring willen vertellen als ze die hebben -Omdat er mensen zijn die graag hun berichtenaantal omhoog halen door in elk topic te reageren -Omdat het ook kan zijn dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn.
Ik denk omdat: - Er mensen zijn die graag willen laten zien dat hun antwoord het antwoord weten ook als het al 100 x is gegeven - mensen willen ervaringen geven - Omdat ze graag heel veel berichten willen plaatsen - En soms zijn er meerdere antwoorden mogelijk
Als je in een ruimte zit met 10 mensen en je vraagt hun mening, moet iedereen dan maar zn mond houden na het eerste antwoord? Mensen laten zich nou eenmaal graag horen, vind daar niks raars aan.
Ik omdat ik het eerste bericht lees en dan gelijk reageer via de knop "snel reageren" Zo kan het voorkomen dat er meerdere antwoorden staan die in principe hetzelfde zijn.. Dus ja..