http://www.telegraaf.nl/binnenland/1612 ... and__.html Aaaargh, ik heb het niet zo op deze beesten! Weet je wel hoe groot 18 cm. is! MEGA
Oh jakkes, het wordt steeds erger! Ik denk dat ik binnenkort de deur niet meer uitkom en mn huis dicht laat sealen ofzo! Brrr
een hooiwagen vind ik nog niet zo eng, ik heb het niet zo op die grote zwarte huisspinnen die altijd met z'n tweeen zijn..
Moet je eens kijken naar deze link... Dat is dus de manier waarop ze bijelkaar zitten! http://spinnen-forum.de/artikel/usergal ... 130905.jpg
*durft echt niet op de links te drukken zonder manlief erbij dus kijkt vanavond* die poten zijn juist het ergste van de hele spin! *gaat weer gauw dit topic uit, tenzij mamadeluxe een plekkie heeft in de bunker?*
het zijn maar hooiwagens hoor,die grote dikke vette spinnen die af en toe door huis rennen ,die vindt ik niet echt leuk groetjes diana
Nou ik ben echt verschrikkelijk bang voor spinnen, maar ik heb toch liever 1 grote op de muur dan een kluwen van een spinnetje of 1000. Van 18 centimeter per stuk.... GETVER!
Duurde toch nog even voor jullie hier met zn alle zaten te rillen om dit beesie Had het al n paar dagen geleden op t nieuws gezien maar ik dacht wat niet weet wat niet deert Die beestjes zelf zijn geen 18 cm. De "spanwijdte" zeg maar is 18 cm (dus als je ze plat op hun buikje legt en dan meet van puntje van eene poot naar puntje andere poot) Het zijn geen spinnen ondanks dat ze wel roven geloof ik.. En ze komen maar per abuis binnen. Hebt dus binnen nog steeds meer kans op spinnetjes. Wat dan wel weer vervelend is is als je dit beestje wilt pakken en je pakt hem bij n pootje dat t beestje door loopt en jij daar staat met zn pootje...
OMG die foto van 1tje vond ik niet zo erg maar die hele familie bij elkaar :-# maar er werd in de krant gezet dat ze al in aperen voor kwamen , gelukkig heb ik ze nooit gezien want ik heb daar altijd gewoont !
ieuw! maar als je dat nou 6 keer doet, kan hij alleen nog maar wegrollen. en je ziet dan niet meer dat het een spin is