Wat ik me dan afvraag hè..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waarom duur??

Omdat het apparaat betaald moet worden, omdat er uurloon van de echoscopiste betaald moet worden, omdat het pand waar de echo wordt gemaakt betaald moet worden, omdat de DVD waar je kleintje op staat ook iets kost, omdat een goed echoburo je terug laat komen als er geen goed plaatje komt wat doorgaans ook nog in de prijs zit, omdat er een hele zwik aan andere kosten zijn die gemaakt moeten worden en ook nog betaald ... en omdat het echoburo er ook wat aan over wil houden (iets met commercie - vrij normaal voor een bedrijf om ook nog winst te maken). Verder is het normale marktwerking ... vraag en aanbod. Hoe meer vraag, hoe duurder iets wordt doorgaans.

Ja het is veel geld, maar je moet even verder denken dan alleen die 30 minuten ;) Jij ziet alleen het apparaat, maar er zit nog zoveel meer achter.

Ik heb er € 110 voor betaald, en het was iedere cent dubbel en dwars waard.

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Omdat zoveel mensen het er voor betalen :). Ik vind het totaal niet interessant om mijn kindje zo vaak te zien. Wij doen puur de echo's die we bij de vk krijgen. Ik vind het juist zo leuk om bij de geboorte te zien of mijn voorstelling van mijn kindje klopte. We hebben nu dus 2 echo's gehad, ik ben 21,4 weken.

Deel Deze Pagina