Voelen zonder hand op buik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Ik vroeg me af of jullie da baby alleen voelen met jullie hand op jullie buik? Ik zat vandaag tijdens de les met mijn hand op de buik en toen ik opstond voelde ik weer een soort plopje, maar dan niet met mijn hand op mijn buik, maar ik voelde het echt in mijn buik..

Ik heb dit nu een weekje of twee al, voor de rest heb ik nog niet echt het gevoel dat ik de kleine voel, behalve soms rond middernacht, dan lijkt het soms heel druk is in mijn buik, trillen en zo.. maar misschien zijn het mijn darmen maar..

Fijne dag nog!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Je voelt de baby eerst in je buik en pas later wanneer je je hand op je buik houdt. Geweldig gevoel he.

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    omg.. ik legde net mijn hand op mijn buik en voelde duidelijk twee tikken.. en nu moet ik janken! Ik voelde het en werd meteen emotioneel.. heel maf! alleen nu is het weer weg.. heb me toch niet verbeeld he? aaah :)

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    aaaah.. dus dat plop plop kan dus wel.. vond het al vreemd, mijn darmen deden dat nooit vroeger :)

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    in een later stadium voel je hem ook zonder hand op je buik. en nog later gaat je hele buik op en neer. en nog later zou je wense dat hij eens even ging slapen als je pech hebt ;)

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb het nu 2 weken dat ik de kleine voel
    ja ik weet het erg vroeg :oops:
    afgelopen maandag op de echo gezien dat de kleine druk aan het slaan en schoppen was en ik voelde dat plopje weer dus vandaar dat ik eht zeker weet dat eht de baby is :)
    maar ik voel het ook zonder mijn hand op mijn buik leg
    maar als mijn ventje zijn hand op me buik legt gaat hij/zij echt tekeer dan denk ik echt pfffff haal die hand weg lol
    want hij doet het altijd net als ik wil slapen hihihihihi

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik word zelf meer geconcentreerd door mijn hand er op te leggen, maar het voelen zelf voelt inderdaad dieper in mijn buik, en ik voel het zeker niet aan mijn hand.

Succes met voelen!

8. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    hihi die pech heb ik dus :p

ik voelde het in het begin alleen in mijn buik, niet met mijn hand, pas een paar weekjes later voelde ik het door mijn buik heen.

Deze baby wordt alleen erg rustig als iemand de hand erop legt, begint juist met schoppen als er geen hand is :)

9. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik voelde de beeb hier al heel vroeg, en vooral eigenlijk al van binnenuit.. pas rond de 21ste week ofsow voelde ik het van buiten.. vanaf de 16de week voelde ik 1 en al beweeg in me buik.. het ging van de ene kant naar de andere kant.. heel beweeglijk beebje.. en dat was af en toe lichtjes te voelen van buiten..

Nu heeft ie iets minder ruimte, maar voel het nog steeds heel goed van binnen, van buiten ook hoor.. maar indd, soms wou ik wel ff dat het ophield, want het begint nu af en toe wel pijnlijk aan te voelen, vooral als ik op me zij lig en wil gaan slapen haha.. Agg, nog 8 weekjes :p

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jaaaah dat is je baby! Die tikken van binnen voel ik ook, en het kietelt zo erg dat ik ervan moet lachen en huilen tegelijk :)
    Ben blij dat ik deze week (de week waarin ik de baby voor het eerst zo goed heb gevoeld en dus ook keihard moest janken) een weekje vrij heb, kan ik m'n buik bepotelen naar hartelust!

Geniet lekker van jouw getrappel!

Liefs Monique

11. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik had eerst plopjes en paar weken later schopjes als ik m'n hand op mijn buik leg, meestal als ik net ben gaan liggen om te slapen. Eerst waren het nog van die 'brave' schopjes, nu krijg ik soms zo'n harde schop dat ik uit schrik m'n hand wegtrek haha :)

Deel Deze Pagina