Vruchtwater of badwater?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirjam04, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Goedemorgen dames,

Vannacht schrok ik me rot! Ik werd rond twaalf uur wakker en tussen mijn benen was het helemaal nat. Dacht natuurlijk gelijk aan vruchtwater, maar het was niet dusdanig veel dat ook het matras nat was.
    Toch maar weer in slaap gevallen en een paar uur later weer hetzelfde, heel m'n kruis nat. Het was geen urine want het was reukloos. Het is nu nog steeds wel een beetje nat, maar niet meer zo erg als vannacht.

Maar nu: ik ben gister avond voor het eerst in mijn zwangerschap in bad geweest. Zou ik nu de vk moeten bellen? Of zou ik er vannuit kunnen gaan dat het nog badwater was wat ik verloor vannacht?

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik ga wel vaker in bad, en ben nog nooit water verloren na een bad...
    Wel heb ik veel last van afscheiding en kan ik daar echt nat van zijn. Maar dat heb jij misschien niet. Ik zou gewoon even je vk bellen. Al is het maar v voor de zekerheid.

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb het wel met bubbelbaden buiten de zwangerschap, maar das mooit nog de nacht erna. Afscheidong kan ook. Ik zeg: gewoon even bellen.

4. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Misschien een rare vergelijking, maar als we savonds gevreeën hebben heb ik snachts ook nog last van verlies. Het loopt er nooit allemaal gelijk uit zegmaar. Dus daarom dacht ik dat het wel eens badwater zou kunnen zijn.
    Het zou handig zijn als ik het kon opvangen maar daar is het nou net niet genoeg voor.
    Maar ik kan beter maar even bellen inderdaad. Daar zijn ze voor!

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier ook een bad,maar heb ik nog nooit gehad. Nu douche ik alleen maar voor de zwangerschap nog nooit gehad.
    Mss tog ff vk bellen?

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ja als ik jullie reacties zo zie ga ik toch maar even bellen zo.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja zou ik wel doen, het hoeft natuurlijk niks te zijn maar dan heb je het wel ff laten checken.
    Succes!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb dat altijd als ik in bad ben geweest...
    Maar dan loopt het er wel gelijk na paar min uit...

9. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Heb de vk gebeld en als het vruchtwater zou zijn dan moet het heel de dag blijven lopen. Moet nu een boterham zakje in m'n onderbroek doen en kijken of ik wat kan opvangen zodat ze kan testen of het vruchtwater is.
    Ik voel me weer 'droog' dus ik ben benieuwd!

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hmmm ik heb op dag 1 vruchtwater verloren...en verloor daarna pas weer als er iemand op mijn buik duwde.
    dus het liep niet continu door......

ik zou het toch in de gaten houden idd

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik zou het gewoon even in de gaten houden.... Ik had dit laatst 's ochtends ook.
    Als je het meerdere malen per dag hebt dan moet je even contact opnemen met je verloskundige
    (dit zeiden ze begin van de week tegen mij.)

12. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja mijn vk zei afgelopen maandag wel dat het ook kan zijn dat als het niet in 1x komt er een scheurtje in het vlies zit en dat je dan ieder uur een natte onderbroek hébt ivp in 1x een plasje

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Lijkt mij vruchtwater.
    Hier braken m'n vliezen ook in bed, alleen m'n onderbroek was net. De rest van de dag niks meer verloren. En 's avonds bevallen!
    Dus het hoeft helemaal niet heel de dag te lopen..

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb zelf geen ervaring met vruchtwater verliezen, maar wat ik van je hoor. Lijkt het me inderdaad wel vruchtwater. Ik ben benieuwd meid!! Succes!! :)

15. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Nou ik denk toch echt dat het van het bad van gister avond was. Heb vandaag niks meer verloren. Voel verder ook geen gerommel in m'n buik ofzo. Het maakt me wel onzeker allemaal. Gelukkig is de kleine beweeglijk genoeg.

16. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hou het wel maar in de gaten..

17. oei ik zou het toch ook even in de gaten houden hoor. Voor hetzelfde geld zit er een scheurtje in je vliezen oid.

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    En als je in je vuist blaast? Verlies je dan ook vocht? Lijkt mij toch vruchtwater?! Ga bijna dagelijks in bad, en heb dat nog nooit meegemaakt hoor!

19. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ook hier nog niet eerder meegemaakt dat het badwater is en ik ga ook bijna dagelijks in bad. Als het uitscheiding was, dan had je het wel geroken, dat is normaal niet geurloos.
    Het zou dus heel goed een scheurtje kunnen zijn in je vliezen. Vruchtwater hoef je inderdaad niet in 1x te verliezen, dat kan ook heel geleidelijk aan gebeuren, ligt er net aan hoe groot je scheurtje is.. Zou het inderdaad wel dus even goed in de gaten houden. Hoop dat je nog iets kunt opvangen dat je VK het nog kan onderzoeken.

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    İk had het toen ook alleen werd mn onderbroek nat dacht zelf ook dat het afscheiding was maar volgende dag toch gebeld en bleek ook al koorts te hebben dus was een klein gaatje en werd meteen ingeleid met antibiotica dus meid Zou toch ff laten kijken.p.s ik ga ook heel vaak in bad of zwemmen uren maar daar looPt snacht niks uit dan zal dat wel meteen eruit lopen

Deel Deze Pagina