Wat ik niet begrijp

Discussie in 'De lounge' gestart door debke83, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dan leest die persoon waarschijnlijk ook dit topic en staat het schaamrood op haar kaken.... :)

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Haha dan zal ze vast wel weer een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Misschien gewoon vragen?
    Hallo, wil degene waar t over gaat dit even uitleggen (in een pb)? :D

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Haha nu was ik ook nieuwsgierig naar aanleiding van je topic :)
    En heb je profiel bekeken :D

Niks op uit doen joh. Zielige mensen en misschien heeft ze er wel spijt van. Laten gaan...

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pff dacht eerst facebook ik kijken op facebook hoe ik kan zien wie mijn profiel bezocht heeft blijkt het om hier te gaan.

Er kijken bij mij ook wel eens mensen waar ik nu niks meer mee te maken hebt door problemen ergens een paar jaar geleden. Ik kijk soms ook nog wel eens bij hun. maar anoniem ben ik niet toen niet en nu ook niet. Hoeft ook niet als ik interessant genoeg ben kijken ze toch! En soms kijk ik. Zou mij niks kunnen boeien.

Je kan je wel afschermen door ergens bij instellingen aan te klikken dat je niet je profiel achter laat als je ergens gaat kijken. Bijvoorbeeld dat mensen niet kunnen zien of je wel of niet online bent maar. Deze functie heb ik dit keer nog niet in geschakeld als ik wil kijken kijk ik. Wil je het echt niet tja dit blijft een openbaar forum en heb wel geleerd om iets anoniemer door het leven te gaan hier. Minder foto.s de namen van de kinderen staan er niet meer dat soort dingen.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    je haalt me de woorden uit de mond!
    Ik zou ook wel willen weten wie allemaal mijn FB (heeft)bekoekeloert! :D

Edit: ik lees nu net dat het om ZP ging ipv |FB.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    IK kan er wel wat bij bedenken.
    Bijvoorbeeld als die persoon op zoek is naar al jouw berichten, dat kan via jouw profiel (op je profiel zelf is namelijk niet veel te zien, toch?)
    Misschien wil ze zien, of je het over haar hebt.
    Misschien gebruikt ze jouw berichten wel om jou bij anderen zwart te maken.
    Misschien zoekt ze naar een oud bericht van jou, om nog eens na te lezen waarom ze ook al weer zo kwaad op je was.

Ken je deze persoon in het echt?
    Misschien heeft ze gewoon haar FB opgeschoond, alle mensen die ze niet persoonlijk kent, er af gehaald. Maar vindt ze je nog wel gewoon interessant hier op het forum...

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Weet je dat ik nu net pas voor het eerst zag dat ik kon zien wie die mensen zijn die mijn profiel lezen? Waarom let je daar überhaupt op???

Ik heb dan zoiets: heuj, als je dan toch kijkt, laat ook even een berichtje achter :p En voor de rest kan het me werkelijk geen snars schelen.

Ik denk dat je daar alleen op let als je écht écht écht niks beters te doen hebt. Ik veroordeel je er verder niet om, maar ga wat nuttigs doen ofzo. Ik ben momenteel bezig met arbeidsrecht. Respectievelijk moeilijker dan profiel-sniffen.

*klikt snel een paar mensen op eigen profiel aan om terug te spieken terwijl ik geen letter heb gelezen* HA!!!!!!!!!!! :cool:

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nou wat een domme reactie zeg.
    Ik heb zeker wel wat beters te doen ik kijk op mijn profiel...wist niet dat dat niet mocht?!

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja het is familie dat is nog het ergste haha

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat mag wel, maar ik ga me dan echt afvragen wie wie nou in de gaten houdt???

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nou nee ik normaal ook niet hoor.
    Maar dit is een verhaal apart ;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Meestal kijk ik alleen bij iemand zijn profiel en berichten om zelf iets terug te kunnen vinden om te kijken hoe iets is afgelopen. Of gewoon intressen hoe het met iemand gaat eigenlijk meer uit belangstelling.

Iemand die op het punt van bevallen staat( niet jij ) maar om te kijken of de baby al geboren is dat soort dingen.
    :)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja of om te kijken wanneer iemand voor het laatst online was...

15. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ik klik vaak via mobiel of tablet per ongeluk op iemand terwijl ik een topic wil openen. Zal dat bij jou ook niet zijn?

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook dat wil je topic openen klik je net op de naam per ongeluk dus. Ook zo leuk haha.

17. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Imba dat heb ik ook heel vaak.

Ik geloof dat 'ze' jou profiel vaker bekijkt aan je reacties te zien. Ik dacht dat je soms bedoelde.

18. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ja haha echt irritant soms hoor.

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Dat heb ik ook vaak heel vervelend

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja want ze heeft al een paar keer een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt...
    Ze volgt me dus echt haha

Het is familie zoals ik al zei...och ja als ze daar gelukkig van wordt!

Deel Deze Pagina