PB naar Beheer sturen. Is niet de bedoeling dat mensen steeds nieuwe accounts aanmaken zodat ze iemand ongemerkt kunnen stalken...
Ik bekijk vaak profielen maar in 95% van de gevallen is het per ongeluk. Dan wil ik een topic aanklikken maar dan klik ik per ongeluk de naam aan, dit is op de ipad. Heel soms kijk ik expres naar een profiel. Als iemand een topic opent en er zijn binnen no time 200 reacties op gegeven dan heb ik niet altijd zin om die 20 pagina's af te gaan om te zien waar die ts nog precies gereageerd heeft, dan zoek ik het op via het profiel. Maar nee ik heb geen vaste mensen die ik ga opzoeken haha. Maar hoe kan je zien wie je profiel vaak bekijkt? Ik zie wel enkele namen staan maar hoe kan je weten dat 1 van die namen je profiel vaker bekijkt dan?
Misschien staat er dan bv "Naam...Kaala...Naam..Kaala Kaala Kaala" Dan weet je dat ik je onlangs veel bezocht heb Dat is maar een gok trouwens
Nou, hier dus net zo... Per ongeluk verkeerd geklikt, stormlooptopic, wil-weten-hoe-iets-is-afgelopen en laatst voor de 1ste keer klikte ik op iemands profiel om te kijken wanneer zij voor het laatst ingelogd was - maar dat is dan ook wel een heel leuk persoon Niet om te stalken. Verder ben ik soms ook nog wel eens nieuwsgierig (bij leuke leden) of er nog 'random dingen' in hun profiel staan... Maar dan heb ik echt serieus een langere periode van verveling (3 uur of meer), want normaal gesproken heb ik daar echt zo geen tijd voor. Dan weet ik gelukkig ook van mezelf dat ik kansloos bezig ben
Als je geen meelezers wilt hebben scherm je je facebook af toch? Of je neemt helemaal geen facebook...
Dan kan je ook zelf een andere naam nemen nu ik er zo over na denkt wel jammer en helaas. En de eerste tijd anoniemer zijn hier en geen namen van kinderen in banner of foto.s. Je kan wel geboorte datum doen of een deel daar van. Zo dat ook jij hier dan anoniemer bent snap het is de om gekeerde wereld maar krijg je wel je privacy gedeeltelijk terug.
nou zeg debke wat een vreemde reacties! het is toch niet gek dat je op je profiel kijkt. ik kijk namelijk altijd via mijn profiel terug naar waar ik op gereageerd heb, kijk hierbij altijd eerst wie mijn profiel bezocht heeft. en als je dan weet dat diegene zo heet hier op zp en je zonder iets te zeggen heeft verwijderd van fb en contact verbroken dan is het wel vreemd dat je diegene dan zo vaak op je profiel ziet, dan ga je dat in de gaten houden.. logisch toch!? zeker wanneer je verhalen over je zou horen etc. dus per ongeluk aanklikken is hier niet bij! zou idd even aangeven bij het beheer dan kunnen zij daar wel wat mee, ze weten namelijk haar ip adres.
Ik vind het een beetje triest als familie je gaat volgen hier ... Zegt meer over haar dan over jou ....