bang...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ellentje23, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hallo iedereen,

ik moet morgen naar de verloskundige...
    het is onze eerst afspraak...
    maar ben toch wel nerveus aan het worden.
    ik heb namelijk voor dat ik zwanger was onwijze last gehad van buikpijn.
    nu heeft mijn moeder gezegd dat ze nog niet echt geloofd dat ik zwanger ben, omdat ik zo veel buikpijn had.
    ik heb 2 testen gedaan de eerste was minder duidelijk maar stonden wel 2 strepen.
    en de 2e was overduidelijk.
    nume moeder dat heeft gezegd heb ik gisteren voor de zekerheid nog een test gedaan.
    en daar kwam weer uit dat ik zwanger ben.
    heb gisteren alleen wel een beetje bloed verloren...
    maar nu ben ik als nog bang dat ik morgen naar de verloskundige moet en dat ze daar zeggen van sorry mevrouw u bent helemaal niet zwanger :(

hebben jullie dit ook mee gemaakt misschien dat jullie mij door deze dag heen kunnen helpen.

ik hoop het wel groetjes,

2. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Voor zo ver ik weet maakt de vk geen echo daar voor moet je naar de gy. Maar als je al meerdere testen heb gedaan ben je wel zwanger.
    Het enige wat er aan de hand kan zijn is hat het vruchtje niet goed is. Wat ik niet hoop voor je.

En als je het voor je zelf niet vertouwd en je bent morgen bij vk moet je vragen of je gelijk door verwezen kan worden naar de gy, Om voor je zelf duidelijkheid te krijgen. Want het is erg genoeg om in die omzekerheid te zitten.

Sterkte morgen en doe maar rustig aan.

Gr Tam

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Mijn verloskundige maakt wel echo's dus misschien dat die van jou dat ook wel kan doen.
    Als je meerdere keren hebt getest en er komt uit dat je zwanger bent zou ik het wel geloven hoor.
    Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Volgens mij komt dat vaker voor aan het begin van de zwangerschap en is dat niets om je zorgen om te maken.
    Ik wil je veel sterkte wensen voor morgen en ik hoop voor je op een goede afloop!

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meid,

Ik heb zelf onwijs veel buikpijn en rugpijn gehad voor ik posi testte. Heb later ook bruine afscheiding verloren dus dacht ook van oww jee het is mis. Maar gelukkig was alles goed. Hoop dat het nog goed is. Maar als je, je toch zorgen maakt kan je dan niet even vragen of je een echo kunt krijgen.

Knuf

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    ik had ook heel veel last van buikpijn en heb met 7 weken ook bloed verloren en zie het resultaat.
    En volgens mij maken de meeste vk's wel echo's of je moet ervoor naar een speciaal bureau die dat doet. Ik zou het verder niet weten ben maar 1 keer bij de vk geweest. loop bij de gyn.

6. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    nou ik heb in de tijd dat ik zwanger ben geen bloed verloren alleen gisteren een beetje...
    en omdat ik natuurlijk onzeker ben denk ik idd gelijk dat het mis is...
    zal wel gewoon afwachten gelukkig moet ik er morgen om 9 uur zijn

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Veel succes meid morgen. Vertrouw er op dat alles goed is. EN dat je verder kunt genieten

8. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    nou dat hoop ik wel want genieten gaat niet echt op deze manier...hoop ook echt dat ze een echo willen maken...

9. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik wens je ook sterkte morgen en hoop voor dat alles in orde is.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    succes mijn vk maakt ook echo's mja liep hiervoor bij de gyn voor 6 afspraken de rest heeft de vk de echo's gemaakt

11. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    mijn verloskundige maakte met de 6 weken en 6 dagen bij mij een echo omdat ik voor deze zwangerschap een vroege miskraam had gehad.
    om je gerust te stellen doen veel verloskundigen dat wel volgens mij.
    het zal vast wel goed zitten!

mejon

P.S. en je moeder moet dat ook niet zo zeggen tegen je, daar wordt je alleen maar onzekerder van.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes morgen !
    Vind het voor jou erg jammer dat je moeder je toch een beetje bang maakt zo.
    tot je 12de week kan je idd bloed verliezen. Dit heet nog een innestelingsbloeding.

13. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik wist niet dat je onder de 12w nog innestel bloedingen kon krijgen.
    Maar dan hoop ik voor ellentje dat dat het geval is en hoop ik dat ze na morgen geen zorgen meer hoeft te maken. En lekker kan genieten.

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. als de testen aangeven dat je zwanger bent is dit echt zo!

15. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    dank jullie wel voor jullie antwoorden....
    de dag is bijna weer voorbij.
    morgen om 9 uur mag ik en dan hoop ik dat het allemaal in orde is en dat ik heerlijk kan genieten...
    morgen laat ik het jullie weten

groetjes,

16. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    heel veel succes morgen!

17. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Succes morgen en laat even weten hoe het gegaan is!

groetjes,
    Ramona

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Je zal nu wel bij de vk zijn ik hoop dat je met een big smile zit. Laat je weten hoe het is gegaan. Veel succes meid

19. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hallo iedereen.

nou we zijn vanmorgen naar de verloskundige geweest...
    en idd alles was goed het hartje klopt en ben al verder als wij dachten ben al 9,5 weken zwanger.
    we hebben de echo aan me moeder laten zien dus die kan nou ook niet meer zeggen dat het niet zo is..
    ben echt heel erg super blij...heb me kleintje voor de eerste keer gezien echt super :D

20. Niet meer actief

Gefeliteerd! Gelukkig maar dat alles zo goed is hoor:) En lekker dat je al 9,5 week bent. Is toch wel lekker als je verder bent dan je denkt...

Deel Deze Pagina