wat ik nou vandaag weer meegemaakt heb!!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door nonnie26, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Waar bemoeit dat mens zich mee?

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oke dan begin ik wil even over de Van Haren.

Met zoontje (toen 1.5 of 2 jaar oud) schoenen passen.
    Hij mag even lopen dan weer in de buggy. Wilde hij natuurlijk niet. Hij zal toch moeten dus nadat hij weggerend was en ik hem gehaald had, even wat harder in de wagen gezet. Die gordels moeten toch dicht he....
    Komt een vrouw van jaar of 50 naar me toe en zegt: "ja het is niet zo makkelijk als je denkt he?"
    Huh hoe bedoelt ze, het lukt me toch prima zo dacht ik, het gekrijs maar even wegdenkend hihi.
    Zegt ze weer: "ja jullie jonge lui (ik was 29 op dat moment) denken maar dat het allemaal makkelijk is een kind opvoeden, valt vies tegen he?"
    Ik heb haar maar eens gevraagd of ze zelf kinderen heeft.
    Nee natuurlijk. Toen heb ik maar eens gelachen en gezegd dat ze wegmoet gaan anders voed ik haar ook wel even op!!!!!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hier eens iets mee gemaakt...

duitse familie in de kaufland. kindje zat met een rompertje en shirtje lange mouwtjes in de kar op dat rode zitje. en beentjes waren bloot geen sokjes niks aan.... helemaal wit en zo vlekkerig van de kou !!
    ikwist niet wat ik zag. die ouders hadden zelf een jas aan en lange broek. en oudste kindje liep er naast in een kort rokje ( jaar of 3-4 ) met instapschoentjes geen majo of sokjes aan... vond dat zo zielig. kindjes waren ook helemaal niet zo vrolijk. de ene liep maar een beetje en de andere was chagerijnig ( zou ik ook zijn. ) wist niet hoe ik moest zeggen tegen die ouders in het duits van moet ze geen sokjes /broekje aan..
    ik maakte wel beweging van niet koud en wijzend naar het kindje?? ( ben niet zo goed in duits ) maar ze schudde haar hoofd.... kindje was ooknog eens flink. ( ze dacht zeker dat het dan niet koud heeft ofzo in dit weer... was trouwens in de avond kaufland is tot 10 uur open in duitsland was 8 uur )

maar inderdaad als iemand dat tegen mij zou zeggen van heeft je kindje het niet koud. en dan hoofd zou schudden zou ik zelfde reageren !! domme opmerking vand ie vrouw. hihi

4. mroos

mroos Niet meer actief

Brutale mensen heb je he!

Ik was laatst aan het afrekenen bij de plus, zegt de cassiére tegen mij: 'Mooi kindje zeg!', dus ik beaam dat natuurlijk, zegt ze 'Ben je de oppasser of de moeder?', dus ik zeg 'Allebei', en loop snel weg.

Al krijg ik ook weleens leuke opmerkingen:D, heb nu al 3 keer een variant gehoord op 'Zoo, dat is een mooie mama!' van jongeren en kinderen dat dan wel, maar daar word ik wel vrolijk van haha.

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mroos ja das nog eens een mooi compliment ! dan maakt het niet uit van wie hahahah. is toch goed voor een goed humeur die dag !!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha wat heb je toch een achtelijke mensen rondlopen. Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt in de bijna 18 jaar dat ik moeder ben.

Wel vragen mensen heel vaak of Michelle en ik zussen zijn :p :p :p
    Of zijn ze helemaal in shock als ze horen dat ik haar moeder ben. Dat is wel leuk :D
    Jammer alleen dat de meesten dan vragen hoe oud ik ben. Moet ik daar ook weer antwoord op geven GRMBL!!

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    afgelopen zondag, mooi weer dus lekker naar buiten in het bos.
    er is daar een zandweg en een breed geasfalteerd fietspad.
    met je kinderwagen loop je op het verharde fietspad, en ga je ruimschoots aan de kant voor fietsers,
    logisch toch?
    Nou wij liepen daar dus en ook nog meer wandelaars.

komt er een vrouw op de fiets voorbij en zegt sarcastisch "ik dacht dat dit een fietspad was"
    mn eerste reactie hardop "Ja gaat nog al lastig he met je kinderwagen door het zand heen ploegen!"
    was zo neidig :)

8. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het een keer gehad op een braderie
    Mn dochtertje begon met brabbelen enzo en af en toe ging dat volume wat harder, dus op een gegeven moment ging het ook wat harder en die vrouw in 1 keer tegen me wil je niet zo tegen me schreeuwen want daar en ik niet van gedient. nou stond met mond vol tanden.
    Aangezien ik in een supermarkt werk achter de kassa kom ik haar nog weleens tegen ;)

9. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Ik heb het een keer met mijn zoontje gehad toen hij een maad of 10 was komt een oudere vrouw bij hem kijken en met hem praten maar mijn zoontje zei nog zowat niks alleen maar papa en mama en hij lachte ook niet naar die vrouw toen zei je zo van ik zou toch maar is naar de huisarts gaan want volgens mij heeft hij autisme omdat hij niks zegt en niet tegen me lacht.
    Heb der toen aan gekeken en ben gauw weggelopen

10. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar bemoeien sommige mensen zich mee, ongelooflijk!

Soms als je met een huilend kind in de supermarkt loopt/bij de kassa staat vinden sommige mensen het ook nodig om je te bekijken alsof je een buitenaards wezen bent. En dan ook nog met zo'n afkeurende blik erbij ;)
    Dank denk ik: heb je nog nooit een huilend kind gezien/gehoord?
    Meestal werp ik een bepaald soort blik naar die mensen en dan kijken ze al snel voor zich :D

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Jeeeeeeetje.....:x
    wat een stomme doos!!!!
    Wat komt zij nou stoer praten terwijl ze zelf niet eens kinderen heeft???
    Ja guttegut, ze is dus echt een ervaringsdeskundige...not!
    Owwwww, ik zou niet weten hoe ik gereageerd zou hebben :x

12. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beste stuurlui staan altijd aan wal hè? :D

13. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ach.. zo heb ik het van de week andersom meegemaakt ;) Ik kon het niet laten een opmerking over de moeder te maken i.p.v. het kind.

We waren op de trein aan het wachten, zat er een moeder met een zoontje van rond de 2 jaar.
    Kind een beetje klimmen op schoot, en rondlopen. Niets raars.
    Neemt de moeder dat kind opschoot, maar kind wilde niet op schoot.
    Begint de moeder: 'doe je even normaal? wat moeten andere mensen wel niet van je denken.' en zo nog wel even door.. dus dat kind 'beledigen' omdat het niet normaal zou doen en erop wijzen dat anderen dit misschien raar zouden vinden.

Ik zei toen expres-net-te-hard tegen mijn man: 'nou, degene die ik raar vind doen is de moeder, niet het kind'.

Raar mens was het...

14. adi

adi Niet meer actief

Jij hebt dan wel een lage dunk van jezelf :D

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Net nog voor de super de boer( hebben wie ook meteen gehad ) ik fiets de hoek om met J. Voorop,veel wind en een heuvel..tja dat gaat niet heel makkelijk. Er fiets een meisje jaar of 15 denk ik en die moest iets uitwijken voor mij. Meteen die kop van haar en dat tzzz geluid! Meestal ben ik niet van het terug reageren maar nu wel.. Kon het bijna midden in haar gezicht zeggen' doe jij is ff normaal gek wijf!! ' ze reageerde niet, jammer! Want had er graag nog even verder voor lul willen zetten;)

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach...sommige mensen vinden alles irritant.

Hier op de fiets, tegenwind...kind voorop...tassen aan het stuur, doos achterop (veel boodschappen pampers hahaha) Dus ik fietste wijdbeens...en kwam moeilijk vooruit...dacht er nog aan om te gaan lopen!

Komt er een oud vrouwke langs gefietst....tss zegt ze kun je niet doorfietsen je bent een gevaar op de weg...zo breed te fietsen! Ga toch met de auto!

Euhm....was ff met me mond vol tanden...wist echt neit wat te zeggen hahaha.

punt 1 ik heb geen rijbewijs dus kan niet met de auto..
    punt 2 ik fietste langzaam vanwege zwaar beladen en tegenwind
    punt 3 ik fietst breed omdat ik niet anders kon hahaha.

Ach ja....

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tsss sommige mensen moeten zich ook OVERAL mee bemoeien zeg...:(

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, iedereen weet het altijd zo goed. Mijn zoontje trekt zijn sokken en schoenen altijd uit en ik blijf niet bezig ze weer aan te trekken, dus regelmatig zit hij in de supermarkt met blote voetjes in het wagentje. Krijg ik ook altijd een hoop 'aah, zielig, wat koud, het is toch geen zomer etc. opmerkingen op. Eerst ging ik nog uitleg geven, tegenwoordig ben ik Oost-Indisch doof.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha prachtige reactie. Ik zou helaas zoiets nooit durven zeggen, ik denk het alleen maar als er zulke bemoeials denken beter te weten hoe ik mijn kind op moet voeden

20. adi

adi Niet meer actief

Hier heb ik dus 1 van de 3 die dat ook altijd doet. Dus rijden wij rond met de wagen waarin 3 kindjes zitten, waarvan 2 MET sokken en schoenen en 1 met blote voeten.
    Ik heb wel heel veel vreemde blikken gezien, maar 1 keer vroeg iemand waarom zij nou geen schoenen aan heeft, het is toch best koud. Ik wilde voor de gein zeggen dat we maar geld hebben voor 2 paar schoenen en dat de zusjes die om de beurt mogen aantrekken... :D

Deel Deze Pagina