Een tijdje geleden begon ik last te krijgen van mijn geheugen. Niet meer weten wat ik heb gezegd en het dus meerdere keren herhalen. Woorden niet meer kunnen benoemen. Woorden waar ik niet op kan noemen noem ik standaard "ding". Totaal niet meer kunnen concentreren. Naar de winkel willen gaan en dan niet weten waarvoor. Dan de winkel uitlopen en oja dat moest ik hebben. Slechter/waziger gaan zien. Wartaal uitspreken. Ineens boos worden zonder reden. Ik dacht dat het van het ontzwangeren zou zijn. Nu heb ik sinds vorige week knallende maar dan ook echt knallende hoofdpijn. Mijn ogen lijken er elk moment uit te kunnen ploepen door dat ik er zo'n druk op voel staan. Ben zo misselijk en duizelig door de pijn. Al verschillende keren overgeven. Loop overal tegen aan. Struikel over mijn eigen voeten. Gister middag toch maar even de dokter gebeld voor de hoofdpijn. Kon nog wel even langskomen voor ze zouden gaan sluiten. Nu blijkt dat de huisarts het niet helemaal vertrouwd. Dit heeft in elk geval niets met ontzwangeren te maken. Ze heeft meteen de Neuroloog gebeld en wil dat ik door hun gezien zou worden. Gister avond heeft de Neuroloog gebeld dat ik morgen, vandaag dus langs moet komen voor onderzoek. Ze gaan vanmiddag een CT scan maken van mijn hoofd. Daarna heb ik een afspraak bij de Neuroloog voor de uitslag. Ik ga er vanuit dat er zeker niets aan de hand is, maar ben stiekem toch wel erg bang nu. Stel dat ze wel iets raars vinden...
Saartje, heel erg veel succes en sterkte vandaag. Het is maar beter dat ze er zo'n vaart achter zetten. Is het niets, dan is het niets, maar met deze klachten kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Inderdaad heel veel sterkte en hopelijk vinden ze niks vreemds, maar wordt er wel even goed naar je gekeken, want die klachten zijn niet gewoon!
sterkte! ik snap dat je bang bent, dat zou ik ook zijn.. je maakt je meteen zorgen en denkt aan de ergste dingen maar denk daar maar niet aan. het zal wel niks zijn!!! dus niet te druk maken he
Pfff ik snap je angst wel hoor, het zijn toch rare klachten! Dan is het maar goed dat je even binnenstebuiten gekeerd word om dingen uit te sluiten! Succes meis!
He wat vervelend, kan me goed voorstellen dat je bang bent. Je sympthonen klinken ook niet echt lekker dus ja dan ga je jezelf rare dingen in het hoofd halen. Hoe laat moet je daar zijn? En krijg je vandaag ook gelijk uitslag? Succes!
Stel dat je iets hebt terwijl er niet naar gezocht wordt, dat is nog veel enger. Weet dat het makkelijk gezegd is, maar in paniek raken helpt niet. Als er echt wat aan de hand is, zie je het dan wel weer en dan is het nog vroeg genoeg om erop te reageren. Paniek/angst is vaak een slechte raadgever. Als er wat is, kan het maar beter ontdekt worden. Sterkte bij de onderzoeken en uitslagen. Wie weet valt het allemaal gewoon mee.
Fijn dat je wel gelijk de uitslag krijgt, anders zit je zolang in spanning. Nogmaals succes, laat je even weten hoe het is gegaan?
ik wil je totaal niet bang maken maar dit klinkt een beetje wat ik heb gehad en ik had een tumor ( maar kan van alles zijn he ) . wees niet bang zodra je weet wat het is goed of slecht dan ga je ervoor. Ik had meteen een overlevings drang en nam de momenten zoals ze waren, mocht je wat advies nodig hebben op welk moment ook mag je mij altijd even een berichtje sturen. het kan echt van alles zijn he zelf een hormoon onbelands enz enz.. wens je veel succes xx en knuffel
Ik wil je ook even heel veel succes wensen voor zometeen! Wel fijn dat je gelijk de uitslag krijgt. Hoop dat alles goed is.
Heftig! Sterkte hoor, klinkt maar eng allemaal. Laten we uitgaan van het minste en niet te bang zijn hoor! Wel super dat je zo snel geholpen word en uitslagen krijgt, kan niet vroeg genoeg zijn!