Ik vind het misdadig dat die griet gewoon wist dat je zwanger bent! Walgelijk gewoon tja je hebt van die m*kkels die over lijken gaan. verder nu je ( ex) vriend aangeeft dat hij spijt heeft je moet doen wat jou het beste lijkt kan alleen jij voelen ik zeg alleen een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken , mijn ex was namelijk ook zo!. Hou je taai meid. xxx Jet
Hoi Jet, Ik begrijp uit de berichten, dat jij ook een ex hebt die je vreselijk gekwetst heeft. Ik snap dat dat heel erg pijn doet. Wel wil ik daarbij verder aangeven dat dit niet over het hoofd van een kindje uitgevochten mag worden. Hij/zij heeft er niet voor gekozen. Het kindje heeft het recht om zijn vader te leren kennen. Ik hoop dat jij mijn standpunt ook kunt begrijpen.
Hoi Loran Wat een rotsituatie zeg ! Ik zou je als advies mee willen geven goed naar je hart te luisteren . Alleen die je kan je helpen de juiste beslissingen te maken . Verder wens ik je veel succes en kracht toe de komende tijd . Ik hoop dat je toch nog enigzins een beetje aan rust toe komt want dat hebben jij en de kleine nodig . Groetjes Joyce
Ik begrijp uit de berichten, dat jij ook een ex hebt die je vreselijk gekwetst heeft. Ik snap dat dat heel erg pijn doet. Wel wil ik daarbij verder aangeven dat dit niet over het hoofd van een kindje uitgevochten mag worden. Hij/zij heeft er niet voor gekozen. Het kindje heeft het recht om zijn vader te leren kennen. Ik hoop dat jij mijn standpunt ook kunt begrijpen @ Prinses. Als eerste geef ik je gelijk dat je zegt mag niet over het hoofd van het kindje uitgevochten worden maar is dat niet al wat haar vriend al doet? Ten tweede ziet mijn zoon zijn vader eens in de twee weken dus is er contact ik heb nimmer mijn zoon zijn vader onthouden . Ik weet alleen dat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken en dat ondervind ik reeds nog met mijn ex maar nu jegens mijn zoon! Nogmaals Loran is diegene die daar over gaat en zij moet zeker haar gevoel laten spreken, ik heb alleen maar gezegd denk goed na , een man die zijn vrouw in deze fase in de steek kan laten is in mijn ogen geen vader. Jet
Het geldt natuurlijk niet voor alle mannen, maar wat mijn ex me geflikt heeft, in de steek gelaten tijdens de zwangerschap flikt hij ook bij de meisjes, hij is dus niet meer welkom. Het is helaas wel een situatie wat vaak hand in hand gaat. Ik heb mijn kinderen nooit laten erkennen (om bepaalde redenen) en ben blij toe, hij springt maar hoog en laag wat ie zou willen, als ie daar ooit de moeite voor wilt nemen (doet ie tot nu toe namelijk nog niet, zegt ook wel genoeg he.. ) Meid heel veel sterkte.
ik ben vrij sterk (normaal nie). Ik moet voor mezelf sterk zijn, maar ook voor de baby. Te veel stress is ook niet goed. Ik ga proberen te genieten van de zwangersschap, en ga eerst een week lekker tot rust komen, en dan mijn hart gaan volgen. (die momenteel erg in 2 strijd staat).
Hoi Jet, Ik reageerde op je bericht omdat je een advies gaf over het erkennen van het kind. Ik heb ook geen goed woord over voor mannen die hun vrouw in de steek laten, op het moment dat ze zwanger is. Toch vind ik wel dat moeder en vader, on speaking terms, moeten blijven. Alles in het belang van het kind. Hoe moeilijk een situatie ook is, het kindje heeft geen enkele invloed op dit alles. Dat is wat ik ermee wilde zeggen. Over het feit dat een vos wel zijn haren verliest en niet zijn streken, daar kan ik me wel in vinden. Ik zou zo'n man ook niet meer kunnen vertrouwen en mijn liefde willen geven. Maar dat staat dan wel los van het kindje. Ik vind niet dat je het kindje de vader mag onthouden (tenzij de situatie zo is, dat het niet veilig voor het kindje is). Ruzie moet niet worden uitgevochten over het hoofd van het kind. Beide ouders moeten dan beter weten en hun gevoelens aan de kant zetten.
Oh meid, wat erg voor je! Ik vind het knap van je dat je hem er gelijk uitgegooid hebt, ik denk dat veel meiden (en mannen!) het eerst nog "even aankijken". Ik vind het heel erg voor je, ik hoop dat je een mooi jaar gaat krijgen. Geniet van je zwangerschap meid! Heel veel liefs, Fem
ach meisje toch, wat een lage rotstreek ik wens je veel succes en sterkte met alles en KOP OP, je komt er ook wel zondr hem , heus!