TS super geschreven haha vind ik superleuk ooo ik niet, de laatste x, ik had thuis 1 positieve test gedaan maar ik wou meer zekerheid, ben gewoon de ah in gelopen, 2 zwangerschapstesten genomen en superhappy heel erg goed zichtbaar op de band gelegd, alleen die 2 testen want ik had voor de rest niks nodig
en woon je in een klein dorp? Kruidvat hier is echt een roddel filiaal en kom altijd bekenden tegen! Fijn dat jij dat zonder gene doet hihi. Ik ben dan vooral ontzettend onzeker en bang voor de uitslag Ooh ik lees het al, je wist al dat je zwanger was, dat zou voor mij ook een verschil maken
ja ik wist al dat ik zwanger was, ik woon hier nog niet zo heel erg lang, in mn dorp waar ik opgegroeid ben had ik het ook niet gedurfd hoor
Nou toen je over kaarsen begon was ik al om....whahahahahaha lag ff dubbel....jij doet leuke boodschapjes. Maar condooms halen is toch de normaalste zaak van de wereld?!?! Hahah en ze staan achter het schap juist vanwege de schaamte van mensen......anders worden ze gejat.....
hahaha mooi geschreven echt wel dat ik die boodschapjes door mijn vriend had laten halen! (leuk idee voor volgend jaar 1 april).
Condooms besteld mn vriend online, is ook goedkoper en scheelt weer halen, zeker als de mensen achter de kassa in de buurt wonen en je ouders kennen enzo
Ja wel wat jammer dat je je schaamt voor iets normaals als condooms.... Weet niet hoe oud je bent maar een volwassen vrouw met kinderen zal heus wel seks hebben... Maar goed, jij kunt natuurlijk niks doen aan je gevoel hierover ( bedoel het ook niet om je belachelijk te maken)
Whahahhaha....!! Lijkt een beetje op die reclame van "Tina, was kosten die kondome?" Gelukkig kreeg je geen paniekaanval. Dat zou ik waarschijnlijk gedaan hebben...!!
Het gaat me niet om de condooms hoor, maar ik voel me toch opgelaten als er achter me een rij staat met oudere dames en heren etc. Dan heeft het toch iets giecheligs
Geweldig geschreven haha.. Ja na 50 tinten denken veel vrouwen wel wat verder bij jou boodschap combi Maar inderdaad condooms op zich niets om je voor te schamen, al moet ik bekennen dat ik ze in het verleden bij de etos haalde omdat je ze daar nog zelf mag pakken.. Erg ben ik hè..
Hier wordt ook altijd zo gekletst! Ik heb zelfs de testen laten inpakken zogenaamd voor een goede vriendin......
Condooms halen we hier gewoon bij de Christine le duc. Minder moeite mee dan ze bij de kruitvat halen.