Wat ik nu weer had.. Schaam

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    #41 typje, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    OMG ik zou me ook kapot schamen:):):) Hahahahah
    Soms zou ik wel eens willen weten wat ze denken dan hihihi.

Condooms worden hier niet gebruikt mocht het op zijn haal ik dit niet:) dit doet manlief die zich absoluut niet schaamt. Trekt zich ook niks aan van wat een ander vind.

Zij laatst ook weer " Alsof ik de enigste ben die dit gebruikt, iedereen doet het lieverd" Hahhahah heerlijk:p;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dan denken ze dat je seks hebt....

Bah!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Hahaha wat grappig! Indd een kinky combi als je er wat bij doordenkt :D

4. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
  5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Briljant geschreven!! En superherkenbaar!:D en dan ook nog die combi, zou mij ook zo kunnen gebeuren, gewoon ff gauw boodschappen doen.. haha

@Bossi; Ik heb ook een dochter dus het is idd logisch, maar toch.. het is net zoiets als dat je ook niet verteld dat je vanavond is even lekker een nummertje gaat maken aan de cassiere?!;);)

Met zwangerschapstesten had ik het wel, maar na anderhalf jaar testen, was ik er wel overheen.. Ik heb wel eens met een paar dozen zwangerschapstesten gestaan.. Het boeide me echt niet meer..

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Kan me werkelijk waar niks boeien.
    Die cassiere mag denken of zeggen wat ze wil en voor de mensen achter mij ach pech die weten tenminste dat ik een leuke avond zal hebben ;)

Eerst de condooms gebruiken en daarna de vaginale douche en misschien zijn de kaarsen een leuke bijkomstigheid :p hahaha

7. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    En dan moet je ook nog eens de ouders van je beste vriendin tegen komen, die ook nog eens 's avonds je moeder zien!!
    Geloof me ik had binnen een half uur nadat ik thuis was telefoon van mijn vriendin en haar moeder.:$
    Gelukkig wel kunnen overtuigen om mijn moeder nog niet te feliciteren. Pff dan denk je ook om in een dorp 15 km verderop rustig de testen te kunnen kopen.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    WHAHAHAHAAA
    geweldig!

toch dapper dat je ze vroeg bij de kassa! ;)

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    #49 Deesjebeesje, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    Heb hier in ons eigen dorpje bij de drogist gewoon zwangerschapstests gehaald (voordat ik erachter kwam dat de 2v5 van de Kruidvat ook bestonden). Toen werkte ik nog als postbezorger, dus dan kennen ze je gezicht ook nog eens. Trek me er weinig van aan. Condooms gebruiken we niet (vanwege vaginistische klachten waar ik in het verleden last van heb gehad) Daar kennen we tenminste niemand :p
    Maar mss komt het ook wel door de nuchterheid hier dat we ons er makkelijker overheen zetten.

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hihihi

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Met zwangerschapstesten had ik na een half jaar wel zoiets van oh ze zullen wel denken heb je die arme meid weer.. weer niet gelukt hahah

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik heb er erg om gelachen! Vind het knap dat je die condooms durfde te kopen! Ik ben een enorme schijterd, mijn man mag ze lekker halen:p

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha wat leuk geschreven
    maar ik zou me denk ik ook ongemakkelijk voelen daarom altijd via internet haha

14. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    hihihi ik heb condooms via een sexshop gekocht, ze hadden ze in bulkverpakking dus voorlopig even voorzien (100 stuks voor 25 euro) viel me alles mee:D

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hahaha, heb je de kaarzen al aan het branden ? :p

Deel Deze Pagina