OMG ik zou me ook kapot schamen Hahahahah Soms zou ik wel eens willen weten wat ze denken dan hihihi. Condooms worden hier niet gebruikt mocht het op zijn haal ik dit niet dit doet manlief die zich absoluut niet schaamt. Trekt zich ook niks aan van wat een ander vind. Zij laatst ook weer " Alsof ik de enigste ben die dit gebruikt, iedereen doet het lieverd" Hahhahah heerlijk
Briljant geschreven!! En superherkenbaar! en dan ook nog die combi, zou mij ook zo kunnen gebeuren, gewoon ff gauw boodschappen doen.. haha @Bossi; Ik heb ook een dochter dus het is idd logisch, maar toch.. het is net zoiets als dat je ook niet verteld dat je vanavond is even lekker een nummertje gaat maken aan de cassiere?! Met zwangerschapstesten had ik het wel, maar na anderhalf jaar testen, was ik er wel overheen.. Ik heb wel eens met een paar dozen zwangerschapstesten gestaan.. Het boeide me echt niet meer..
Kan me werkelijk waar niks boeien. Die cassiere mag denken of zeggen wat ze wil en voor de mensen achter mij ach pech die weten tenminste dat ik een leuke avond zal hebben Eerst de condooms gebruiken en daarna de vaginale douche en misschien zijn de kaarsen een leuke bijkomstigheid hahaha
En dan moet je ook nog eens de ouders van je beste vriendin tegen komen, die ook nog eens 's avonds je moeder zien!! Geloof me ik had binnen een half uur nadat ik thuis was telefoon van mijn vriendin en haar moeder. Gelukkig wel kunnen overtuigen om mijn moeder nog niet te feliciteren. Pff dan denk je ook om in een dorp 15 km verderop rustig de testen te kunnen kopen.
Heb hier in ons eigen dorpje bij de drogist gewoon zwangerschapstests gehaald (voordat ik erachter kwam dat de 2v5 van de Kruidvat ook bestonden). Toen werkte ik nog als postbezorger, dus dan kennen ze je gezicht ook nog eens. Trek me er weinig van aan. Condooms gebruiken we niet (vanwege vaginistische klachten waar ik in het verleden last van heb gehad) Daar kennen we tenminste niemand Maar mss komt het ook wel door de nuchterheid hier dat we ons er makkelijker overheen zetten.
Met zwangerschapstesten had ik na een half jaar wel zoiets van oh ze zullen wel denken heb je die arme meid weer.. weer niet gelukt hahah
Ik heb er erg om gelachen! Vind het knap dat je die condooms durfde te kopen! Ik ben een enorme schijterd, mijn man mag ze lekker halen
haha wat leuk geschreven maar ik zou me denk ik ook ongemakkelijk voelen daarom altijd via internet haha
hihihi ik heb condooms via een sexshop gekocht, ze hadden ze in bulkverpakking dus voorlopig even voorzien (100 stuks voor 25 euro) viel me alles mee