ik heb sinds twee weken een xperia L. Helemaal blij mee. Omdat ie net nieuw uitwas vindt ik nu pas meerdere hoesjes online. Nu twijfel ik tussen een flipcover of hardcase met screenprotector. Flipcover lijkt me een beetje onhandig met foto's maken ( waar ik hem oa op heb uitgezocht) maar wel veiliger. Wat hebben jullie voor je telefoon?
Hier een flipcover, omdat ik ook vaak sleutels in mijn broekzak heb. Is je telefoon toch wat meer beschermd tegen krassen. Ik dacht dat het ook niet zo praktisch zou zijn, maar je hebt er helemaal geen last van bij het foto maken. Hiervoor had ik een hardcase, ook nog van een redelijk duur merk. Maar al heel snel zat er een scheur aan de bovenkant op de hoek. Terwijl hij niet gevallen was. Net alsof de case is gescheurd bij het uitzetten door warmte, of iets dergelijks.
flipcover omdat ik anders bang ben dat er nog vanalles mee kan gebeuren. gooi m telefoon meestal zo in mn tas met alle andere zooi
Ik heb een softcase! Is van een soort rubber, dus kan stuiteren zonder breken helemaal super! Lekker compact (in je zak eventueel bijv.) en het breekt echt de val als je hem laat vallen...
Ik vind een flipcover echt verschrikkelijk. Dus ik heb altijd een hardcase er om heen zitten. Nooit krassen op het beeld trouwens.
Ik heb een Flip cover en vind t vreselijk! Zodra de flits nodig is om een foto te maken komt er een witte waas over m'n foto. Hij mag dan beter beschermen, maar ik ga weer een hard cover met screenprotector bestellen.