flip cover of hardcase voor telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door chrystel73, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.596
    113
    ik heb sinds twee weken een xperia L. Helemaal blij mee. Omdat ie net nieuw uitwas vindt ik nu pas meerdere hoesjes online.

Nu twijfel ik tussen een flipcover of hardcase met screenprotector.

Flipcover lijkt me een beetje onhandig met foto's maken ( waar ik hem oa op heb uitgezocht) maar wel veiliger.

Wat hebben jullie voor je telefoon?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier een flipcover, omdat ik ook vaak sleutels in mijn broekzak heb. Is je telefoon toch wat meer beschermd tegen krassen. Ik dacht dat het ook niet zo praktisch zou zijn, maar je hebt er helemaal geen last van bij het foto maken.

Hiervoor had ik een hardcase, ook nog van een redelijk duur merk. Maar al heel snel zat er een scheur aan de bovenkant op de hoek. Terwijl hij niet gevallen was. Net alsof de case is gescheurd bij het uitzetten door warmte, of iets dergelijks.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    flipcover omdat ik anders bang ben dat er nog vanalles mee kan gebeuren. gooi m telefoon meestal zo in mn tas met alle andere zooi :)

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Flipcover, wordt de hele telefoon goed beschermd en geen last van de cover tijdens het foto's maken!

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Hier ook een flipcover en kan gewoon foto's maken..

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb een flipcover en is geen probleem met foto's maken hoor. gaat prima.

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb een softcase! Is van een soort rubber, dus kan stuiteren zonder breken :D helemaal super! Lekker compact (in je zak eventueel bijv.) en het breekt echt de val als je hem laat vallen...

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.596
    113
    dat is dus duidelijk! Ik ga een flipcover bestellen.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind een flipcover echt verschrikkelijk. Dus ik heb altijd een hardcase er om heen zitten.
    Nooit krassen op het beeld trouwens.

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb een Flip cover en vind t vreselijk! Zodra de flits nodig is om een foto te maken komt er een witte waas over m'n foto. Hij mag dan beter beschermen, maar ik ga weer een hard cover met screenprotector bestellen.

Deel Deze Pagina