dit hebben wij ook een keer gehad, ik en een vriendin, 5 jaar geleden en toen zijn we voor onszelf opgekomen, dit heeft mijn vriendin moeten bekopen met een jaap in haar nek, een slagaderlijke bloeding, 38 hechtingen en een zakje bloed, anders had ze het zkh niet eens gehaald! die gast brak een bierglas en stak het zo in haar nek, en de uitspraak van de rechter? "100 uur werkstraf"
Serieus? Ongelofelijk en die straffen wordt je hier ook niet goed van in Nederland..waar gaan we met zn alle naartoe? Wil echt niet dat mijn kind in een maatschappij als dit groot moet worden, hoop echt dat er binnekort eens een besef komt dat we wat liever met elkaar moeten omgaan.
Zal niet gebeuren denk ik als de straf er op al voorwaardelijk is! Is toch te zot om los te lopen zeg... Als ik dit soort dingen lees word ik altijd bang voor mn meissie maar ook voor mn jongens. Als zij straks uit gaan krijgen ze ook met dit soort gekken te maken... Mijn oplossing was vroeger altijd een vecht sport vooral als ik n meissie kreeg. Maar als zij n vechtsport doet en die gek heeft n mes of kapotte fles zoals hier boven, wat dan?
Haha ik snap nu mijn vader pas...ik mocht vroeger van hem niet naar een bepaalde wel bekende discotheek in het brabantse land....maar dat deed ik natuurlijk wel, zou er niet aan moeten denken dat mijn meisje naar zo'n tent gaat als ze 16 was....zou dr opsluiten...moet zseggen dat het inmiddels zon 8 jaar geleden was, het was toen ook niet allemaal zuiver maar iig niet zo erg als nu. Heb me nooit onveilig gevoeld daar....maar achteraf......pffff Ik weet niet hoe ik mijn meisje zichzelf wil laten beschermen....mischien een bodyguard inhuren