Ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door michaela83, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik weet niet of mijn vraag bij dit topic thuis hoort, zo niet, dan hoor ik het wel, :)

Ik ben dus midden september gestopt met de pil, en ik moest op 11 oktober eigenlijk ongesteld worden, maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik heb vrijdagavond een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Verder heb ik nog niet echt veel last van kwaaltjes, alleen dat ik soms wat misselijk ben, wat ik eerst niet had.
    Ben ik dan toch zwanger? Zou wel leuk zijn als het meteen de eerste keer raak is. Mijn vriend en ik hebben een dag voor mijn eisprong "geklust" zeg maar, :oops:
    ik wil donderdag a.s. nog een test doen, en als die ook negatief is, moet ik dan naar de huisarts gaan of wachten totdat mijn volgende ongesteldheid zich moet aandienen?

Ik hoor het wel van jullie.

2. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    Oja ik ben vergeten te melden dat ik een paar dagen na mijn eisprong witte slijmvlies had, en dit had ik eerst nog nooit. ik dacht, ik vermeld dit even, :)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    m'n eerste cyclus heeft 49 dagen geduurd zeer vervelend en zeer veel testen verspild

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo te lezen ben je nog aan het ontpillen en zou ik dus maar wachten met naar je huisarts gaan ....
    succes

Deel Deze Pagina