Geen lijstje meer gevonden, maar o.a. - hot chocoplank sintstijl - mijterpizza's maken - chocoletter versieren - hapjes maken voor pakjesavond - pakjesavond was de activiteit op 5-12 - kerstwens maken - kerstfilm marathon - popcorn en marshmallows bij de vuurschaal maken - hot chocoplank kerststijl - kerstfoto's/selfies maken - kerstboom opzetten - gingerbread mannetjes bakken - schudbol knutselen - boswandeling maken - kerst met linus marathon - hapjes maken voor kerstdiner op school - lekkers voor de vogels maken - kerstpakket voor iemand samenstellen - kerstkaarten knutselen - wandelen in het donker - spelletjesmiddag - kerstkoekjes bakken - kerstattentie voor juf/meester maken - eten met kaarsjes aan
Vooral niet te moeilijk denken, het hoeven geen 24 mega activiteiten te worden. Met kaarsjes aan eten is amper een activiteit te noemen en kost geen voorbereidingstijd, maar ze vinden het ontzettend leuk hier.
@tuc dank je voor alle inspiratie! Erg leuke activiteiten @Rozebeer die heb ik ooit een keer bij de groothandel in hele grote hoeveelheid gekocht voor mijn werk en daar heb ik nog steeds van over. Maar worden online veel verkocht, ik las hier al wat tips. Ze hebben ze ook bij kleine-vos zag ik, 10 zakjes voor een euro.