Hallo, ik heb een vraagje? ik beval als alles mee zit in juli lekker zonnig en warm. Nu is mijn vraag wij willen een kinderwagen kopen, Quinny buzz, nu zat ik te denken is een bak noodzakelijk aangezien je bij een Quinny buzz ook wandel gedeelte heb die je kan kantelen parasol erbij en maxi cosi voor de auto, Ik vind het namelijk zonde om een hele complete te kopen en de helft niet te gebruiken. ik ben van mijn dochtertjes in sept en dec bevallen toen had je er wel 1 nodig. hoe zit dat bij jullie?? groetjes elvira wat raden jullie mijn aan?? en graag wil ik weten wat de goeie ervaring is. en de mindere ervaring Quinny buzz
ik vond het wel fijn, lekker op een terras en dan kindje in de bak slapen. Het zitje van de buzz kan wel liggen maar kan niet helemaal plat volgens mij. Dus je baby ligt in een knik net zoals de mc, dus niks voor dagelijks langer in te liggen Wij hebben nu een wagenbak van mp geplukt, ook net 3 maanden gebruikt en ziet er nog prachtig uit. Ik zou t dus wel doen
De buzz 4 kan helemaal plat.. De bak gaat maar heeel erg kort mee omdat hij erg smal is en klein. Je kan ook de maxi cosi erop klikken (zitten adapters bij de buzz) Ikzelf heb een nieuwe buzz 4( zonder bak)van dit jaar te koop in de kleur playground Brown. Doe hem weg omdat hij niet in de auto past, vandaar een senzz gekocht. Mocht je interesse hebben PB maar
Ps: De quinny buzz's van voor 2010 hoor ik wel slechte verhalen over ( wielen slippen op gladde vloeren, frame kraakt, etc) maar vanaf het 2010 model is dit opgelost en is het een prima wagen
Wij hebben toen ik 6 weken zwanger was, bij de Babypark in Hoogeveen een nieuwe dreami gekocht die was afgeprijsd.. 49 ipv 189, wegens overcompleet. De rest van de kinderwagen hebben we dus ook nog niet
Ook ik heb hier nog een wiegenbak liggen die voor zowel meisjes als jongens kan. Het is een maxi-cosi dreami mocht je interesse hebben voor een gunstige prijs, en ik heb onderstel en adapters vd quinny freestyle en hier paste de wiegenbak er gewoon op. Ik heb zelf de wiegenbak vd quinny zelf gebruikt en was ook in Aug 2009 hartje snikhete zomer bevallen en toch gebruik van gemaakt zo nu en dan en na de zomer nog eventjes... Hoor t wel via een pb mocht je interesse hebben
Ik vind een kinderwagenbak wel een must hoor, ongeacht het seizoen. Het buggyzitje kan wel plat maar is helemaal niet bedoeld voor pasgeborenen, die moeten gewoon zoveel mogelijk plat liggen. Dat ligt ook veel lekkerder dan zo'n zitje.
nou dan ben ik maar heel dom maar de buzz kan toch niet plat. Met plat bedoel ik niet dat je het zitje kunt kantelen, maar dat je kind helemaal plat ligt zoals in de wagenbak. De buzz heeft toch net zo'n zitje als de bugaboo en de slider. Je blijft de zithouding hebben ook al kiep je het zitje??! Dus niet geschikt voor een baby
Dat klopt inderdaad, hij kan in ligstand maar het blijft een stoeltje, geen plat bed ofzo. Dus ongeschikt. Zelf slaap je ook niet in een stoel, mag ik hopen.
Zou toch ook de bak aanschaffen! Kan je kindje lekker in liggen tot toch zeker ewl 4 maanden. Denk dat het beter is als het zitgedeelte daar zit toch een knik in. Zelf vond ik de quinny buzz geen fijne wagen! Vond het wiel onhandig dat bleef overal slepen. En kreeg hem steeds moeilijker ingeklapt. Hij kraakte. En ging steeds zwaarder rijden.
Ik vind de buzz inderdaad ook niet fijn, we hebben 'm zelf. Achteraf zou ik niet voor deze gekozen hebben, hij klapt niet meer fijn in, we hebben het voorwiel al vervangen voor een luchtband omdat het originele wiel steeds blokkeerde, en het ding piept en kraakt. Nu komt nr. 2 eraan en willen we een duowagen kopen, dus die buzz gaat er gelukkig snel uit.
@sebasel4a: dat kraken van het frame en slepen van het wiel hebben de 2010 modellen gelukkig niet meer Je zou eventueel ook een terreinband voor de buzz kunnen kopen tegen het slapen vh voorwiel
Dat deed de onze in het begin ook niet dat piepen en kraken maar begon later. Hoop idd voor je dat het nu niet meer is!! Hier is ie gelukkig al de deur uit