Lodger fleece

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kejay, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ondanks dat het de tweede is, twijfel ik over deze aankoop.

Ik had met mijn dochter ook gekeken naar de lodger fleece, maar vond hem toen te duur. Toch heb ik een wikkeldeken wel gemist in de MC. Dekentje viel er steeds vanaf en een jasje zat ze opgepropt in... Voetenzak is ook een optie, maar dit lijkt me wel erg lekker.
    Ik heb de wrapper van lodger al en die toen de tijd veel gebruikt.

De beeb komt half augustus. Is deze fleece variant dan aan te raden? Ik neem aan dat de katoenen te koud is voor in de MC

2. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Nou, als het in augustus de temperatuur is als nu zou ik je kleine toch echt niet in de fleece variant leggen hoor! Want hij is echt héél erg warm ;)
    Wij hadden em net na de geboorte van onze zoon ook maar eventjes nodig (toen was het me een partij koud), maar dan heb ik het over maart en een graadje of 2. Toen het boven de 12 graden werd hebben we hem al niet gebruikt omdat het al heel snel erg warm wordt in de mc.

Waarvoor wil je em gebruiken? De kleine stukjes van huis naar auto en de auto naar de supermarkt, of echte wandelingen?
    Wij wandelden nooit met de mc namelijk (altijd de reiswieg). Zou je em juist in de winter willen gaan gebruiken om echt langere stukken te lopen, dan is ie zeker wel fijn.

Als ik persoonlijk mijn keuze opnieuw kon maken zou ik voor de katoenen gaan. Je kunt altijd een vestje aan doen voor je em/haar in de maxi legt namelijk.

Succes met kiezen!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De wrapper kan niet in de maxicosi. Ik heb een januarikindje en vind de wrapper ideaal (heb ook fleece), hier in de wandelwagenbak, en als omslag als we op visite gaan (ook handig met discreet voeden) en meteen als kleed om op te spelen.
    In de MC had ik een MC-doek van de kruitvat.

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Pebbles22; Haha, ik was ook niet van plan om hem in de zomermaanden te gaan gebruiken ;) Arm kind, dat zal ik hem niet aandoen :D
    Ik reken dan op de maand oktober en de hele winter door. Hij kan tot 9 maand in de MC en dat valt dan precies in de winterperiode. Ik lees dat ze er tot 1 jaar ongeveer in kunnen, dan overbrug ik net de hele koude periode.
    Wij wandelen niet erg veel, maar als we gaan dan neem ik de reiswieg mee. Het is dus voor de kleine boodschappen of vlugge wandeling in de stad. Handig ook dat hij als draagdoek gebruikt kan worden als ik even boodschappen wil doen (zie er nu al tegen op met een peuter en baby...)

JuJu81, ik heb het een beetje onduidelijk opgeschreven denk ik. We hebben de wrapper al, ook de fleece variant (heerlijk ding overigens)
    Nu twijfel ik over de lodger Shelter fleece. Niet zozeer als draagdoek, maar als wikkeldeken voor MC

Ik heb bij mijn dochter die van de kruidvat ook gekocht, maar snel weer terug gebracht omdat ik het juist niet prettig vond. Ik kan me alleen niet herinneren wat mij eraan stoorde :)

Hij is dus nu in de aanbieding bij de bijenkorf, kwam ik achter via het kopje "gratis en aanbiedingen" Hij is nu te koop voor net geen €20! :$ Scheelt aanzienlijk. Wel alleen de blauwe, maar laat dit nou net een jongetje zijn :D.
    Manlief zei dus al dat we voor €20 het wel kunnen proberen.

5. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Tsja... Voor die 20 euro... ;)
    Mijn zoontje heeft het nogal snel warm, waardoor ik nu achteraf zeg 'Doe mij de katoenen maar' Maar wie weet als we ooit zo gelukkig zijn een uk 2 te mogen krijgen is dat wel een koukleumpje....

Vergeet niet om em in de auto wel lekker open te slaan ;) Want echt, hij is écht warm.

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

Tja, voor die €20 kan ik niet echt de mist in gaan toch?
    Bedankt voor je reactie en tips!
    Als ik de katoenen voor een leuk prijsje tegenkom, koop ik die misschien ook nog wel...

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh okay dat is duidelijker. Tja voor 20 euro.. daarvoor kun je hem waarschijnlijk op marktplaats weer verkopen als het niets i s;)

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik vond de lodger shelter echt vreselijk als draagdoek! kindje ligt er heel onnatuurlijk in en ik vond het zelf ook niet prettig dragen!
    Ik heb nu een wikkeldoek van kruidvat voor in de mc.
    Shelter is wel handig in de mc, maar doek van kruidvat is veel goedkoper ;)

Deel Deze Pagina