wat in de droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb woensdag een nieuwe droger gehaald (gister bezorgd)
    dus nu de eerste was in de droger.

beddengoed.
    en straks gaan de handdoeken erin.

maar nu de vraag wat kan er nog meer in

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    hier gaat er veel in :)
    ondergoed van mijn zoontje want dat moet krimpen anders zakt het af..
    pyama's, sportkleding, sokken, ik kan zelfs gympen erin doen zit een speciaal rekje bij..

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Volgens sommigen bijna een doodzonde... Maar bij mij gaat alles erin behalve mijn bh's...

Behalve nu met het mooie weer natuurlijk nu gaan alleen de handdoeken erin en spijkerbroeken de rest hangt buiten

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo.. behalve juist beddengoed, dat droog ik vaak buiten of op de overloop, zodat het goed uithangt. Net wat frisser en het droogt eigenlijk beter dan in de droger.

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier gaat ook eigenlijk alles erin behalve b.h's, wol en nieuw spul de eerste paar keer niet. Met dit mooie weer hang ik wel alles lekker buiten op.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je kan er bijna alles in gooien
    behalve wol dat krimpt

ik gooi er zelf niet alles in
    alleen de ondergoed,rompertjes,handdoeken,washandjes,theedoeken en vaatdoeken de rest hang ik altijd op:)

7. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    ik doe alleen handdoeken en beddengoed erin, mijn vriend doet praktisch alles erin! ;)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.281
    36.145
    113
    Ik gooide er altijd alles in, maar sinds ik afgelopen jaar 800 bij moest betalen bij Essent, gebruik ik hem nu alleen nog voor beddengoed en handdoeken.

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

lekker al die vliegenpoep erop jammie hahah (grapje) nee ik vind echt vies buiten maar dat komt ook omdat mijn buren roken (en dat ruik je!)

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

Of je gebruikt hun online voorschotmanager, dan hoef je nooit meer bij te betalen, dat bestaat al 2 jaar maar weten heel veel mensen niet, echt ideaal dus, nooit meer bijbetalen! (is geen kat maar ik denk misschien vind jij het net zo handig als mij en weet je niet dat het er is ofzo)

Ik gooi er wel veel in maar van mn man niets (die shirtjes zijn nieuw al te kort en dat krimpt altijd wat, shirtjes van de kids ook niet (worden ze korter) eerst deed ik echt alles erin maar ben wat secuurder geworden niet perse voor geld maar wel voor kleding hihi

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier gaat ook zo ongeveer alles erin, alleen dingen die er echt niet tegen kunnen blijven eruit. Nu met het mooie weer hang ik wel veel buiten op een rek maar als het niet naar buiten kan gaat het de droger in

12. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Sokken, ondergoed, t-shirtjes, hand/theedoek, vaatdoekjes, washandjes, beddengoed.

Blouses, spijkerbroeken en vestjes gaan bij mij aan de waslijn. Die worden er lelijk van of krimpen te erg..

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik gooi bijna alles erin, behalve lingerie en bepaalde shirtjes met opdruk enzo,

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

-shirtjes zonder opdruk , de eerste tijd dat ze nieuw zijn of felle kleur niet.

- handdoeken/washandjes/hydrofiels/thee en handdoeken.

- beddegoed, nu met mooie weer naar buiten.

- spijkerbroeken soms maar dan opgevouwen erin en 4 max. andes moet ik strijken en daar heb ik een hekel aan. ik hang ze liever op, maar soms heb je tijdgebrek haha.

-leggings, truien waarvan ik weet dat het kan. die van mijn man niet want ze worden toch vaak iets korter en hij heeft alle lengte nodig.

en pyama's, ondergoed, sokken hang ik bijna nooit op die gaan altijd in de droger, ook al zou het 40 graden zijn. is me simpelweg teveel werk. alleen als er maar 1 of 2 onderbroekjes in 1 was zitten dan ga ik daar niet de droger voor aanzetten.

15. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Eigenlijk alles, behalve D. haar wasgoed.
    En als ik niet "gelijk" heb beddengoed nodig heb hang ik het ook uit. De dekens van de bank hang ik ook uit (fleece).

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eigenlijk alles, behalve echt fragiele stoffen (synthetische stoffen) en bh's. :)

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik gooi eigenlijk alles er in, behalve echt mooie dure kleding, wol of tere stofjes. Maar gewone shirts, spijkerbroeken, handdoeken, ondergoed, beddengoed, enzv, eigenlijk allemaal.

18. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Alleen in de winter gaat de droger aan: beddengoed, handdoeken, ondergoed en broeken, t-shirts. verder op 't rekje binnen of buiten op de waslijn. Kleren van onze zoon gaat er niet in en truien en bh's ook niet.

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik doe er alleen handdoeken, sokken, ondergoed en beddengoed erin. De rest hang ik aan de waslijn. En in de zomer doe ik er alleen handdoeken in en de rest hang ik buiten neer.

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    hier gaat het beddengoed erin, ( mits het geen mooi weer is anders hang ik het aan de waslijn) ondergoed, sokken, tshirts van mijn mannetje die hij onder zijn kleding aan heeft, leggings gaan ook in de droger. Voor de rest niks shirtjes, broeken bh's niet.

Deel Deze Pagina