middenoorontsteking

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annekulpe, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mijn zoontje is al wel een maand ziek , in t begin erg verkouden later koorts en niet eten en drinken..naar de ha geweest, was niks te zien
    4dagen ging het redelijk en zo ineens had hij hoge koorts en weer niet eten en drinken verkoudheid enz.. 2dagen later naar ha geweest, niks konden ze zien! hij sliep amper huilde alleen maar, ik zag adt hij zoveel pijn had, sweekends weer naar huisartsenpost, die man zag wel iets in zn oren maar niks ergs.. 3artsen zeiden ohhh hij heeft gewoon een griepje...
    gister weer naar een ha geweest omdat ik het gewoon niet vertrouwde, het arme kind had middenoorontsteking! (maar goed dat mijn gevoel zei dat er iets niet kloptte, want als je de gevolgen ervan weet, vergeef je het jezelf nooit meer dat je niet eerder naar een ha bent geweest)
    maar goed, heb antibiotica gekregen ( ze wilden hem zelfs eventueel een nachtje in het zkh houden, maar dat wou ik niet) heb na een halve dag al een heel ander kind, hij heeft vannacht weer geslapen! en inmiddels 2 flessen melk gehad en een hele pot groente! jeetje wat ben ik blij! en vanmorgen kreeg ik een glimlach van hem toen ik boven zn bedje stond! mijn dag kan niet meer stuk!

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ach gossie maar goed dat je naar je eigen gevoelens hebt geluisterd. Pff soms word je wel moe van dat ha zeggen dat het griepje, tanden enz zijn.

beterschap met je mannetje.

3. sim

sim Niet meer actief

heel goed dat je geluisterd heb naar je gevoel!

heel veel beterschap met je kereltje!

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme heeft ook pas aan beide oren middenoorontsteking gehad (ook na een lange verkoudheid) en de antibiotica sloeg ook meteen aan. Ze heeft er nadat ik met de antibiotoca was begonnen bijna geen last meer van gehad.

Pim

Deel Deze Pagina