Bulgair Air, wie bekent ermee? En geen bagage voor baby?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Amigo1985, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

In juni vliegen voor het eerst naar Bulgarije met onze kleine voor een vakantie van 10 dagen.. We vliegen met Bulgair Air, ik ken deze maatschappij niet en ben benieuwd of er meiden zijn die er al eens mee gevlogen hebben en hoe het bevallen is.. Vandaag kregen we een telefoontje van het reisbureau, de kleine mag geen bagage meenemen, dat moeten we dan zien te verdelen over onze koffers, vind ik erg raar, is dit ook zo of is dit bij meerdere maatschappijen?

Hoor graag reacties!

2. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel mensen denken dat je voor een baby geen bagage in mag checken als er met een goedkoop baby-ticket gereisd wordt. Dat is echter verschillend per luchtvaartmaatschappij. Redelijk wat maatschappijen staan per baby 10 kilo bagage toe.

Las dit net op een site, verschilt dus per maatschappij!! Dat wordt stampen in die koffers :p

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb geen ervaring met die vliegmaatschappij, maar het is over het algemeen wel zo dat als je geen stoel hebt voor je kindje je ook geen bagage mee mag nemen. Wel mag je natuurlijk als handbagage een verzorgingstas oid meenemen.

4. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt niet hoor. Mijn zoontje is nog geen 2 jaar zit op schoot en heeft bij Arke Fly gewoon 10 kilo bagage. Ook 2 jaar geleden bij Transavia was dit het geval. Verschilt per maatschappij.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Upje, iemand reis-ervaring met deze maatschappij?

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je mag wel 10 kilo bagage voor een baby maar niet in een eigen koffer

daarbij vliegen wij volgende week en mijn dochter is 2 maar ik neem nog steeds al haar spullen verdeeld over mijn man en mijn koffer mee hoor!
    en dan gaat er echt genoeg rommel mee hoor!

Deel Deze Pagina