Hallo meiden, In juni vliegen voor het eerst naar Bulgarije met onze kleine voor een vakantie van 10 dagen.. We vliegen met Bulgair Air, ik ken deze maatschappij niet en ben benieuwd of er meiden zijn die er al eens mee gevlogen hebben en hoe het bevallen is.. Vandaag kregen we een telefoontje van het reisbureau, de kleine mag geen bagage meenemen, dat moeten we dan zien te verdelen over onze koffers, vind ik erg raar, is dit ook zo of is dit bij meerdere maatschappijen? Hoor graag reacties!
Veel mensen denken dat je voor een baby geen bagage in mag checken als er met een goedkoop baby-ticket gereisd wordt. Dat is echter verschillend per luchtvaartmaatschappij. Redelijk wat maatschappijen staan per baby 10 kilo bagage toe. Las dit net op een site, verschilt dus per maatschappij!! Dat wordt stampen in die koffers
Ik heb geen ervaring met die vliegmaatschappij, maar het is over het algemeen wel zo dat als je geen stoel hebt voor je kindje je ook geen bagage mee mag nemen. Wel mag je natuurlijk als handbagage een verzorgingstas oid meenemen.
Dat klopt niet hoor. Mijn zoontje is nog geen 2 jaar zit op schoot en heeft bij Arke Fly gewoon 10 kilo bagage. Ook 2 jaar geleden bij Transavia was dit het geval. Verschilt per maatschappij.
Kijk eens op Vliegervaringen - Turbulentie.nl || Stuur ons je vliegervaring || Al meer dan 5.850 vliegervaringen met meer dan 200 luchtvaartmaatschappijen, daar staan veel ervaringen van enorm veel maatschappijen.
je mag wel 10 kilo bagage voor een baby maar niet in een eigen koffer daarbij vliegen wij volgende week en mijn dochter is 2 maar ik neem nog steeds al haar spullen verdeeld over mijn man en mijn koffer mee hoor! en dan gaat er echt genoeg rommel mee hoor!