wat in de tas voor het zh..? en nog een vraagje :-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tamaar, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wow DAT is pas een waslijst!! :D

Dat past echt niet in de tas, ik heb ook een sporttas en vind het trouwens ook niet erg om gewoon in een zwangerschapsjoggingbroek weg te gaan, dus neem ik niet een volledige outfit mee. Gewoon een broek en een tuniekje ofzo, desnoods gaat die badjas erover. Ik hoef niet langs de koningin onderweg naar huis ;)

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam

Dat is toch ook een outfit;)

Ben van plan een lekkere joggingbroek en shirtje mee te nemen, hoe wijder hoe beter:p

Dit zijn alle "tips" vanuit oude topics... tijdens het pakken zal ik wel zien hoeveel ik daadwerkelijk in ga pakken! Heb bijvoorbeeld niet eens pyjama's... ene moment denk ik KOPEN NU!!! en volgende moment denk ik, ach zie wel, desnoods bloot!
    Deze waslijst is om te voorkomen dat ik 'snachts wakker ga liggen omdat ik dingen bedenk die ik anders kan vergeten:D
    Laten we het maar op hormonen gooien, want mijn vakantietas (voor 6 weken) weegt normaal gesproken 7 kilo in totaal... nu zou ik onderhand 3 hutkoffers kunnen vullen!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik had ook speciaal pyama's gekocht. Om in te bevallen en voor erna.
    Maar alles ging zo snel. Moest alleen op controle komen en bleek dat ik geen vruchtwater meer had en gelijk moest worden ingeleid. Geen tijd meer gehad om me om te kleden. Ben gewoon bevallen in de t-shirt die ik op dat moment aan had.

Trouwens wel goede tip om eten ( snickers of mars etc ) voor je man mee te nemen. Kan toch behoorlijk tijdje duren. En als het heel druk is dan denken de zusters er vaak niet aan om wat te eten aan te bieden aan je man.

Deel Deze Pagina