Wij hadden 2 tassen mee, 1 voor de baby en 1 voor mij. Heb bijna alles gebruikt. baby: 1 boxpakje mt 50 1 boxpakje mt 56 1 setje mt 50 3 rompertjes mt 50/56 2 mutsjes sokjes jasje lodger shelter maicosi mama: 1 nachtpon 1 pyjama sloffen ochtendjas 3 schone grote onderbroeken voedingsbh trainingsbroek (voor naar huis) shirt (voor naar huis) 3 paar sokken toiletspullen (shampoo, cremespoeling, tandenborstel, tandpasta, haarborstel, elastiekjes, lippenbalsem) boekje dextro energie (niet gebruikt) AA drink, sapje en flesje water digitale camera met extra batterijen papieren vk ponsplaatje ziekenhuis papa: boek telefoonlijst liga's AA drink en flesje drinken telefoon wegwerpcamera (voor geval dat...) Kraamverband, maandverband luiertjes hebben ze wel in het ziekenhuis. Ik had dit klaar staan met zo'n 32 weken en nodig gehad met 39week 3dag. (dacht dat ik het niet meer nodig had, wel erg blij dat het klaar stond, zeker omdat we nog 3 dagen zijn gebleven) Mijn zus had het nodig met 35week 2dag. Op het moment als je met heftige weeën het huis verlaat kun je niet meer helder denken wat je nodig hebt en de papa ook niet. Succes!
Van mij zit alles sowieso in een koffer..het staat al 3 weken klaar..heb er ook een badjas voor mezelf badslippers..pantoffels...handdoek..voedingsbh..washandje..zoogcompressen ..handschoentjes voor de baby (bescherming tegen evt lange nagels)in volgens mij was dat alles wat ik nog niet voorbij heb zien komen. succes met de koffer
misschien van die kleine flesje shampoo of douchegel. Ik vond het heerlijk me erna fris te douchen, na 30 uur weeËn,was ik daar wel aan toe. groetjes