Die kreeg ik pas veel later, zal eveb m'n mail checken... In de 7e maand pas kreeg ik m'n bon. Duurt nog even voor jou dan. Maar is het wachten wel waard!
maarre die redbull is wel een beetje de kat op het spek binden hoor... blikje kijkt me aan als ik de koelkast open doe....net zoals de filet ametican van mn man trouwens. Dan duren die zwangerschapsmaanden best lang
Ik heb met oud en nieuw gewoon een blikje red bull gedronken hoor... Je moet het niet teveel drinken en met oud en nieuw vierde ik feest met me red bull en de andere aan de champagne... Smaakte me zo goed...
Maar kan je die doos van de babydump ook pas halen als je 7 of meer bent... Want ik ga er dit weekend naar toe en bij ons is het niet naast de deur dus ga er niet even terug om..
Ik heb wel verschillende dozen aangevraagd.. maar nog geen bericht van afhalen.. Sommige krijg je pas op vertoon geboortekaartje/bewijs.. Babydump gaan mn man en ik morgen heen( mits er geen koe hoeft te kalfen..) Dan neem ik de bon voor de doos mee.. zijn we hollanders of niet..
lol Maarre een tip.. bij C1000 krijg je op vertoon van je geboortekaartje ook een babydoos. Heb ze bij allebei mijn dochters gehad en die C1000 doos vind ik de beste van allemaal. Babydump hebben wij helaas niet in de buurt van mijn dorp " nergenshuizen"
die bij de babydump heb ik opgehaald toen ik 10 weken was...toen waren we er toevallig met mn schoonzus die toen 30 weken was en in die van etos zat bij mij ook een flesje van avent! ik vond dat wel een leuke doos! die van babydump niet zo...een beetje net niet allemaal...maar ja..
Dit is trouwens de inhoud de C1000 doos ongeveer inlegkruisjes, goedemorgen van zwitsal washandjes tissues lotiondoekjes eigen merk knappertjes probeerverpakking 4 luiers newborn friso fruitdrank pak barleduc robijn wasverzachter tandenborsteltje sudocreme pleisters junior nestle duo hapje
moet je nog iets speciaals doen voor die c1000 doos of kun je gewoon langs de winkel gaan met je geboortekaartje?