gelukkig hoeft ze niet heel lang te blijven. een dag of 5 na de operatiedag. dus denk dat ze maandag naar huis zal mogen (is al lang genoeg natuurlijk. Maar dat was anders een heel leuk en mooi idee geweest. zo'n mok is ook een grappig idee!
Misch nog een tip: een pak Tuc-koekjes. Heb zelf een paar jaar geleden 2 weken in het ziekenhuis gelegen en ik merkte dat ik al snel zouttekort had (eten was daar bijna zoutloos) en ik kreeg steeds meer zin in zout, ik kreeg toen een pakje tuckoekjes van mijn opa en oma en daar was ik toen zo blij mee, heerlijk was dat
Ik vond oordopjes (tegen herrie van zaalgenoten) en een slaapmaskertje (tegen t licht dat aan en uit gaat vanwege verpleging die in en uit lopen) heeeeeeel handig.
Over spelletjes, ik zag in het grote Intertoys boek van die braintrain spelletjes. Misschien dat daar wat leuks bij zit? En in mijn doos zouden lekkere chocolaadjes niet mogen missen, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf waaraan ze geopereerd wordt of dat een handig idee is.
Het is gelukt het is een leuk pakket geworden. En ze vond het heel erg lief van ons. ze kreeg een brok in de keel ervan. Ik heb er ingedaan - tuc - mintkussens - pakjes drinken - thee - kleine shower gel en shampoo - de tijdschriften Ook en Vriendin - oordopjes met een radio - spelletjes (yathzee en een iq spelletje) - fruit (kiwi's en een appel) - chocolade (rotsjes en nougat) - tekening van Emma - gelukspoppetjes - kaart slaapmasker en beker kon ik zo niet vinden en Emma werd een beetje ongeduldig haha! Dit alles in een mand gedaan en met doorzichtige folie ingepakt Dus heel erg bedankt voor de tips van jullie