Op TLC hebben ze nu vaak een reclame over het programma Breaking Amish: brave new world. Van wie is het nummer dat je daar hoort?
ja ik kom er zo ook ff niet achter maar geef niet op haha kan ik zo slecht tegen als ik het niet kan vinden haha
Ik weet nu iets meer van de tekst. Everything's so unknown, which way to go En op het laatst i am coming home. Show me the way back home. Dit las ik op een site waar iemand ook wilde weten wat het nummer is, helaas nog geen antwoord heeft ze gehad.
ja daar had ik ook zitten kijken ja ga zo maar even aan mijn man vragen of hij wilt zoeke die weet vaak hoe je dat moet zoeken ik geef nog niet op
Dank je wel Heb ondertussen tlc gemaild. Met veel moeite, contactformulier was erg vaag. Hoop dat ik daar anders wat van hoor.
TLC Nederland - YouTubeheb op youtube het kanaal gevonden van de nerderlandse tlc en daar vragen ze er ook al om hou die pagina in de gaten misschien dat je het daar weet ik zal ook eens in de gaten houden als ik die reclame voorbij zie komen of ik meer te hoor van de tekst grr zo vervelend dit haha
Mijn man heeft dat andere programma erop dat ook nummers kan herkennen, maar hij zei omdat er doorheen gepraat wordt kan hij hem net herkennen. Of werkt deze anders?
Waar zie jij dat? Ik zie wat filmpjes over een aantal programma's maar geen breaking amish. Zag ook wel discussie maar dat is al van aantal maanden terug. Ik kijk vast verkeerd