Pastasalade, tonijnsalade, salade met kip, ananas en chilisaus. Dat sport dingen. Hier vanavond kant en klare pizza. Tis hier 38 graden, echt niet dat ik ga koken...
Ik heb vanochtend al een pastasalade gemaakt. Pasta gekookt en afgespoeld met koud water. Half bakje kipkerrie salade erdoor (wat je op toastje kunt doen). Stukjes gerookte kip, paprika, komkommer en mais erdoor. Of wat je zelf lekker vindt. Dit staat nu in de koelkast. Hoef dus niet meer te koken vandaag
- pasta salade - pizza - tosti met ham/kaas of mozzarella/tomaat/basilicum - broodje shoarma met komkommersalade - stokbroodje gezond maken - boerenomelet op Turks brood, met paprika/ui/hamblokjes - brood met aardbeien - roerbakgroenten met krieltjes en kipfilet stukjes. Aangezet met verse tomatenpuree en basilicum. - soep met stokbrood
Mijn oplossing met dit weer is eigenlijk een restaurant vinden met airco... erg he 0=). Gisteren lekker uit eten gegaan in de schaduw op het terrasje... was net te doen. Verder heb ik met dit weer graag makkelijke gerechten, bij de AH hebben ze een lekkere crispy chicken dinner kit, kip kruiden, in de oven, ijsbergsla erbij en lekker eten.
Sla met krieltjes,spekjes,tomaatjes,een gebakken ei =salade vosgien jamjamjam maar aangezien ik alleen eet zou t ook zomaar kunnen dat ik shoarma bestel
Ik eet gewoon waar ik zin in heb gelijk altijd, ik vraag me af wat eten met een temperatuur te maken heeft? Mn vriend is ook zo "ik heb nog geen honger het is zo warm" en ik heb nergens last van. Vandaag dus uitsmijters, omdat mn vriend aardappelen, vlees,...niet zou opkrijgen en ik vind het wel lekker, gemakkelijk en snel klaar Maar het enige waar ik op zou letten is om de oven zo weinig mogelijk aan te zetten in huis
Wij eten restjes van de BBQ van gisteren. Stokbrood, pindasaus, stukjes vlees, kaassoufleetjes, minigroenteloempia's en zelfgemaakte preisalade.
Ik zet allemaal kleine dingen op tafel: olijven met fetakaas Knoflookbrood Gekookte eieren Tomaatjes Paprika Ik bak wat lamskoteletten Ik maak een kikkererwten salade En dan schepijs als toetje ( banaan en chocoladesmaak)
Toevallig net met vriendlief overlegd (ik ben momenteel hele moeilijke eter). Ik ga koude wraps maken. Ik maak een bakje waarin ik kipblokjes (gewoon van die koude gerookte blokjes) met paprikablokjes, sla, kleine kaasblokjes en pijnboompitjes meng. Wrap insmeren met roomkaas, dan vullen met dit mengsel en dichtrollen... heb het nog niet eerder op deze manier gegeten maar heb er nu al trek in!!
Eten is hier ook geen probleem, maar het koken wel! Zie er nu al tegenop. Gisteren broodjes met salade gegeten, maar dat vind ik eigenlijk geen eten . Vers broodje hamburger en salade vind ik ook nog wel te doen nu! Bij ons staat er pannenkoeken op het menu, weet nog niet of dat hem ook echt gaat worden.
Oh ik heb dat ook hoor, ben normaal een hele goede eter maar met dit warme weer Bleh heb nergens zin in. Ja gewoon een boterham dat gaat prima maar warm eten bah! Deze week hebben wij gegeten: Kip tandoori Kip madras Soep met worstenbroodje en kaas uien brood Pizza Vanavond kleine bbq met wat vleesjes, sla, fruit, stokbrood en kruidenboter. Meer inspiratie had ik deze week niet
Oja vorige week wel nog een lekkere pasta salade gemaakt van Apple. De zomerse pastasalade met gerookte kipfilet heet ie.
Misschien gek, maar ik heb met dit warme weer écht geen zin in aardappels, groente en vleesch... En ook eigenlijk niet om boven een heet gasfornuis te staan... Dus t wordt lekker makkelijk vanavond