Lekker koude salade met bulgur, sla, tomaat, feta, slakruiden, gerookte kip en lekkere dressing en alles wat je erin kwijt wilt yumm..... heel simpel maar heerlijk!
Wij bakken een biefstukje met champignons en uitjes, stokbrood erbij, en wat rundvleessalade en paturain. Ik vind het prima zo, ga nu echt geen uren in die warme keuken staan. Morgen gaan we bbq-en bij m'n broer, zondag chicken tonight .... en klaar is 't weekend
Nou ik heb echt wel trek, nog 4,5 uur wachten... Ik ga een maaltijdsalade maken van een restje gebakken zalmfilet, wat gekookte aardappels, en verder kijk ik wel wat ik erdoor gooi, denk komkommer, augurk, dille etc. Heerlijk.
Wij eten vanavond gemengde sla met feta, macaroni en een frisse dressing en mediteraanse worstjes. Heb de worstjes al gebraden en de macaroni gekookt. Hoef straks alleen de worstjes teverwarmen en de dressing door de sla te doen. Hier ook geen inspiratie en zin om te koken. Liefs doris
Hier staat gewoon de pan met aardappelen op. Gelukkig doet het vuur het meeste voor me en tussentijds alleen even kijken. Verder sperziebonen en een stukje verse worst.
Wraps met feta! Zo lekker en vooral simpel! Ingrediënten 4 wraps 1 bakje smeerkaas 20+ 1 el magere sla dressing 2 stengels bleekselderij 1 rode paprika 1 rode ui 250 gram feta 1 krop ijsbergsla 50 gram geraspte 20+kaas zout en peper 1 snufje kerrie Materialen cocktail prikkers kom Bereiden snij de rauwkost fijn en maak er met de sladressing, zout, peper en kerrie een salade van Besmeer de wraps met de smeerkaas, verdeel de rauwkost hierover en bestrooi ze met feta en geraspte kaas. Rol de wraps nu stevig op en snij ze doormidden. Lekker met wat extra salade. eet smakelijk.
@joycey wat een geweldige vent heb jij toch,haha! Moest erg lachen om je topic hier wordt zo shoarma bezorgd. Vond t ook prima zo