Haha ja inderdaad... ok helder, maar ik denk dan vervolgens... als je zo erover na hebt gedacht, had het je waarschijnlijk minder tijd gekost om een haakje erop te zetten
Haha heb je wel een punt ,maar denk dat uiteindelijk hier thuis de haakjes er nog langer over hadden gedaan voor ze goed gemonteerd waren op de kastjes
hihi, omdat je het zelf niet kan of omdat vriend/man het niet doet/kan? Zo'n haakje is supersimpel joh, kan je zelf ook. Maar alle gekheid op een stokje... ik weet dat kinderen vliegensvlug zijn en een ongeluk zit in een klein hoekje... daarom liever voorkomen dan genezen. Zit ik tenminste ook rustig op de wc als ik alleen thuis ben met Louise Even een ander vraagje, ik was gisteren bij de apotheek en daar hadden ze van die gifwijzers, met wat je moet doen als je kind een bepaald middel had binnengekregen (wel of juist niet laten braken, melk juist wel of niet laten drinken etc.) maar die dingen kosten 8,95! Vind ik eigenlijk niet normaal... zoiets zou toch gewoon gratis moeten zijn! Wat vinden jullie? Ts: sorry voor alle spam in je topic!
Ja vind ik ook. Zoiets moet geen geld kosten. Ik heb van mijn zorgverzekering in mijn kraampakket een boekje gekregen" eerste hulp bij ongelukken" Daar staat ook heel veel in.
Wij hebben een open keuken en hebben op 1 kastje (die met de schoonmaakmiddelen) een haakje zitten. En een haakje op de lade onder het fornuis omdat hij die altijd openmaakt als ik aan het koken was en ik er blauwe benen van kreeg De indeling is verder hetzelfde gebleven. Op de andere kastjes doe ik geen haakjes omdat wij ook vinden dat hij moet leren dat hij daar niet aan mag komen.
Manlief krijgt het eigenlijk altijd voor elkaar dat aan de simpelste dingen was misgaat Moeilijke dingen dan weer niet Maar goed ontopic Ik ben het helemaal met je eens dat ze die gifwijzers gratis zouden moeten geven. Ik meen wel dat ze dat eerder nog wel eens 1x in de zoveel tijd gratis stuurden.
ik heb onder 4 kastjes waarvan de middeldste 2 samen 2 zijn. snap je het nog haha. links heb ik de pannen, in het midden schoonmaakmiddelen en dingen voor ramen te lapen en extras zoals handveger en blik en emmer. rechterkastje daar liggen de handoeken, theedoeken, schoonmaakdoekjes en op de onderste plank in dat kastje keukenspullen die je eigenlijk nooit gebruikt zoals fruitpers, staafmixer etc er zit bij de schoonmaakmiddelen ee beveiliging op en die krijg ik zelfs met moeite open dus het is erg veilig allemaal. alicia mag tijdens het koken aan het panne kastje zitten en zet dan alle pannen op de keukenvloer en zoekt de bijpassende deksels. zo is ze lekker bij mijn in de buurt en vind het geweldig. ik heb dus wel haakjes op de kast gewoon omdat ik dat veilig vind. ze weet heel goed dat ze niet aan het middelste kastje mag komen maar met alcia wil ik geen risici nemen. ze is er wel een die graag uittest dus hier hebben we wel beveiliging eroo gewoon om te voorkomen dat er iets gebeurd
Waarom uberhaupt gif in huis hebben..... je maakt dingen schoon met gif dat blijft overal aanzitten hoor, je kindje likt het op ofzo.... jekkie! moet er niet aan denken.
Ja, als ik eerlijk ben, is dat ieder voor zich, en vind ik dit een beetje ver doorgedacht. Ik heb de ergste schoonmaakmiddelen hoog gezet. De anderen staan nog in het gootsteenkastje, waar wel een haakje op komt.
Als je over echt "gif" agressief spul hebt is dat voornamelijk bleek/glorix. Zie een kind nog niet zo snel de wc aflikken Een allesreiniger verdund in water waarmee je schoonmaakt zal echt geen schade toebrengen.
als je de ingredienten leest zou ik dat toch echt niet over onze meubeltjes en vloer verpsreiden waar mijn zoontje toch echt wel aan likt was trouwens gewoon een reactie op "waarom het risico nemen van geen haakje".
Ik heb ook alles gewoon gelaten. Mijn dochter mag van mij rustig de pannen en bakvormen uit de kastjes trekken om mee te spelen. De doekjes en slabben vind ik iets minder handig en op het schoonmaakmiddelen kastje zit ook bij ons een haakje.
Worden ze lekker rustig van Wij hebben een open keuken, en we hebben er een afsluitbaar hek voor gezet. Er zit namelijk een oven in, en Nathan vindt die oven erg leuk. Vandaar dat hekje. Ook hebben wij haakjes op de deurtjes zodat hij er niet aan komt. En je kan wel zeggen dat hij er vanaf moet blijven, ja dat vindt ik ook maar of hij het doet is iets anders Wat dat betrefd luisterd hij nog voor geen meter en ben ik de hele dag hem bij die kastjes vandaag aan het trekken. Dank u de koekoek, ik heb wel leukere dingen met hem te doen.
@Amom22: Eerlijk gezegd vind ik het heel vervelend overkomen dat je het zo zegt... Nu lijkt het wel of iedereen die schoonmaakmiddelen gebruikt zijn kind vergiftigd... Mag ik dan vragen waar jij mee schoonmaakt dan? Want ook allesreiniger en afwasmiddel zijn nu niet bepaald goed voor een kind als hij het doorslikt, en je laat je kind toch ook van een afgewassen bord eten?
met plantaardige afwasmiddel. Ik vind gewoon dat mensen er soms iets meer bij moeten nadenken wat ze eigenlijk overal op smeren....sorry als ik daarbij bot overkom
Ja, maar jij denkt over wel meer dingen anders dan andere mensen hier weet ik me te herinneren van een ander topic. Ik geloof niet dat het topic alleen over giftige schoonmaakmiddelen ging.
Ik vind bleekwater hartstikke fijn om de wc en soms de badkamers mee schoon te maken en als iemand daar andere spullen voor gebruikt is dat ook prima! Ik ga wel haakjes op de deuren zetten, echt stom dat ik daar niet aan dacht