Hallo Dames, Ik loop bij de fysio en tijdens de behandeling lig ik op mijn buik. T/m vorige week ging dat nog goed alleen nu ben ik net terug en heb ik weer op mijn buik gelegen omdat ik dacht dat het nog wel kon. Maar nou heb ik enorme buikpijn!!! Pffff heb zo spijt dat ik zo ben gaan liggen. Ik was kotsmisselijk na de behandeling en me buik doet pijn. Weet iemand of dit kwaad kan dat ik zo heb gelegen? Ben gelijk in de stress dat ik me kindje geplet heb ofzo? Of zouden het meer mijn darmen/spieren zijn geweest wat nu de pijn veroorzaakt. Wat denken jullie ervan? Het zal toch niet schadelijk zijn anders laten ze je toch niet zo liggen? Ik hoop op wat reacties van jullie! Thanks! Groetjes Kel
Ik heb geslapen tot 34 weken op mn buik bij de 2e. Maar t ligt per persoon verschillend, kan best zijn dat je er niet lekker van bent.
Ik denk niet dat je zomaar je kindje kan pletten ofzo hoor, maar het is nu wel duidelijk dat je beter niet meer op je buik kan gaan liggen. Als je je zorgen maakt even je vk bellen.
Je kindje heeft er geen last van hoor!! Ik slaap ook eigenlijk altijd op mijn buik. De vorige zwangerschap ook tot ruim na de dertig weken en nu met 20 weken ook nog steeds. Mijn zoontje heeft geen misvormingen of deuken . Op een gegeven moment ligt het gewoon niet meer lekker en zoek je een houding die wel prettig is. Ik denk meer dat het de behandeling geweest is waar je last van hebt. Maar idd, bij twijfel gewoon even je vk bellen.
Zodra het niet lekker meer voelt, gewoon niet meer doen! Hier was het ook al heel snel pijnlijk om op m'n buik te liggen en als ik in m'n slaap teveel op m'n buik draai, word ik daar ook wakker van met pijn in mijn buik...
Het viel mij de laaste tijd op dat als ik heel erg naar rechts hangend op me zij ging liggen de baby helemaal tekeer ging elke keer alsof ze aan het protesteren was. Nou kwam ik gisteren bij de vk, blijkt ze precies daar met der koppie te liggen, vlak onder me rechter ribbenkas. Dus ze vind het wel degelijk vervelend en ik hou daar nu ook rekening mee. Denk dat je moet doen wat voor jou het beste voelt ik slaap al maanden niet meer op me buik en voorlopig ook niet meer op me rechterzij met me been opgetrokken dus.
Ik heb ook lang op m'n buik gelegen, totdat mevrouw aangaf dat ze het niet zo prettig vond......toen ben ik maar op m'n zij/buik gaan slapen. Kan nu sinds 2 dagen weer op m'n buik slapen gelukkig
ik ben 37 weken zwanger en slaap nog steeds deels op mijn buik. Het ligt er beetje aan hoe de baby ligt of het prettig is of niet. Als het niet goed voelt ga ik gewoon anders liggen. Gewoon naar je gevoel luisteren dus.
Heerlijk!!! Vanaf week of 18 voelt dat hier niet meer fijn. Ohhhhhh wat zou ik lkkr slapen op mn buikje
Ik zit bij mijn fysio gewoon op een stoel en hij behandeld me dan (nou ja masseerd) gewoon zo. Ik kan al vanaf het begin niet meer op mn buik, maar dat komt voornamelijk door de pijnlijke B(.)(.)bs! Vanaf 15 weken wilde hij het zelf ook niet meer, heb gelukkig een erg meedenkende fysio! Volgende keer dus gewoon kijken of het eventueel op een stoel ofzo kan! Liefs, DD