Hoi dames, Ik heb al een tijdje last van een soort spierpijn bovenin mijn buik. (net onder mijn borst) Het is meestal alleen aan de linker kant en het voelt alsof je buikspier oefeningen gedaan hebt en daar dan spierpijn van hebt. Zijn dit harde buiken of is dit iets anders? Iemand met ervaringen misschien? Alvast bedankt, liefs Miriam!
Ik heb dit ook gehad, vooral als ik in een bepaalde houding zat had ik er last van. Ik denk dat het de (bovenste)buikspieren zijn die oprekken.
Ik heb het ook afentoe sinds 1/2 weken. Denk wel dat het bandenpijn is.. bij mij zit het ook vaak aan een kant en vrij hoog. Hier kan je wel vrij uitgebreid erover lezen als je wilt : Bandenpijn, wat kunt u er tegen doen? | Mens en gezondheid: Zwangerschap
kunnen ook je ribben zij...ik werd van de week wakker met een pijn in mijn ribben joh! waarschijnlijk lag de beeb daar lekker tegen aan te leunen...
Ik heb het ook gehad toen ik ongeveer 32 weken zwanger was....... Had zelf het idee dat het m'n bovenste buikspieren waren, na 1,5 week was het weer weg. Anders zal ik het aan je vk vragen als je op controle gaat.
Hoi hoi, Ik heb precies hetzelfde, vooral als ik druk ben geweest! Dit zijn je buikspieren van het oprekken, of als je kindje er lekker tegen aan trappelt Goed je rust nemen! Liefs
Dank je Chai! Heb al even gelezen en het zou idd bandenpijn kunnen zijn. Moet volgende week weer naar de vk en dan vraag ik het nog wel even na!