Volgens mij is het meeste wel al genoemd. Wat er bij mij nog extra in zit: - reserve shirt mama ivm bv - kammetje mijn zoontje had bij de geboorte al een flinke bos haar - grote hydrofiel oa voor voeden in het openbaar
Als we er op uit gaan: - Luiers - Billendoekjes - Matje om te verschonen (hoort standaard bij de tas) - Pot billencrème - Spuugdoekjes - Poedertoren met melkpoeder - Flesje water - Thermosfles met heet water - Snoetenpoetsers - Schoon setje kleren - Knisperboekje (als kan ze er nu nog niet veel mee) - Rol boterhamzakjes (om de vieze luiers weg te gooien) Als ze naar de oppas gaat, zit ook haar oppasboek erin. Kunnen we beide onze bevindingen opschrijven.
Ja hij is heeeel handig! Ik denk dat ie wel m'n beste aankoop is. http://m.youtube.com/watch?v=0DIOTgLGmmQ Ik kan overal, waar ik ook ben, de fles geven. Vooral handig met een dagje weg
Wasbare luiers 2 stuks Wetbag 2 luiers vd oudste Pak babydoekjes Verschoonmatje Sleutels portemonnee Beker vd oudste Romper vd oudste Shirt vd oudste broek vd oudste Romper Fae Shirt Fae Broek Fae Spuugdoekje Hydrofiele luier En voeding heb ik in me boobs
Lang niet zoveel als de meeste dames hier - hydrofiel en spuugdoekje - luiers - poedertorentje + fles - extra setje kleding - billendoekjes - extra speentje - tube sudocreme en tube crème Thats it. Voor langere trips een dun dekentje, flesje koud water, extra fles, kleine thermosfles en mutsje. Bij mijn eerste zoontje nam ik de halve inboedel mee, maar na een tijdje deed ik dat niet meer. Ik heb nu ook geen luiertas, maar gewoon mijn eigen handtas waar ik alles ik stop.
Stuk of vijf luiers, pakje billendoekjes, paar luierzakjes, en dat in een katoenen doek gerold; klaar! In het begin ook een reserve setje kleren. Wat later vaak ook wat vers fruit of rijstewafeltjes en een rietjesbeker met water.
Ik zie dat ik relatief weinig meeneem, in vergelijking met de andere dames hier . Als ik kort op pad ga, voor een paar uurtjes, neem ik alleen een hydrofiel mee, twee luiers, billendoekjes, een boterhamzakje (voor de vieze luier) en een spuugdoekje. Ik geef borstvoeding, en met deze spullen kan ik altijd wel een paar uur opvangen. Als ik echt langer weg ga, een volledige lange dag, of meerdere dagen, dan pas gaan dingen mee als zalf, extra zoogcompressen, extra setje kleren, etc. Ook mijn zoontje heeft wel eens spuitluiers, maar met dit warme weer redt hij zich ook wel even met alleen een schone luier en een extra hydrofieltje over zich heen. Overigens gaat bij mij alles altijd in een rugzak met veel vakken, een echte luiertas heb ik nooit aangeschaft.
Voor mij werkt het perfect, aangezien ik nogal grote borsten heb (i), passen de meeste borstvoedingsshirts niet goed aan. Nu kan ik gewoon mijn normale kleding aan en kan ik vol vertrouwen voeden in het openbaar.
Echt niet zo veel als sommigen hier. Toen hij baby was en in de borstvoedingperiode: een paar luiers romper of soms 2 bij veel spuitluiers setje kleding hydrofiel klein potje sudocreme billendoekjes bij ietsje ouder een knisperboekje ofzo mee Toen hij wat ouder was: 2 of 3 luiers romper setje kleding klein potje sudocreme billendoekjes zonnebrand petje zakje met rijstewafeltjes of iets anders om even te geven
Ik vraag mij ook echt af wat het zien van sommige lijstjes, of al deze spullen ook echt allema gebruikt worden. Lijkt, voor mij, een hoop onnodige spullen meeslepen
Hier hadden we vaak veel mee. Spuugdoekjes Luiers Billendoekjes Verschoonmatje Fles Voedingen Soms heet en koud water (thermosflesje en waterflesje) zodat je overal een fles kan klaarmaken. Reservekleding (veel met onze spuger) Hydrofiel (spuger) Klein potje sudocreme Speelgoed Later de nodige hapjes, lepeltje Pleisters, paracetamol Reserve speen Vaak nog wat maandverband en tampons voor mezelf Mijn telefoon, agenda, portemonee Ik denk dat dat het wel zon beetje was..!
Luiers, billendoekjes, luierzakjes, verschoningsmatje, sudocreme (klein potje uit gratis babydoos) ZONNEBRAND, hydrofiel, rompertje, kleertjes (1 setje), speen (1+reserve), melkpoeder in doosje en thermoskan met warm water. Als we lang weg gaan neem ik ook nog paracetamolzetpillen mee en een thermometer.
Hier in de luiertas: Luiers, billendoekjes, hydrofielluier, verschoningsmatje, 2 spenen, draagdoek, reservesetje kleding, knuffel. En oh ja, bepanthen en luierzakjes voor poepluiers En nu m'n zoon ouder is ook altijd wat drinken, eten, snoetedoekjes en speeltje. Daarvoor met bv was dat niet nodig.
Genoeg! Luiers en billendoekjes Luierzakjes Spuugdoekjes Reserve kleertjes Verschoningsmatje Speeltjes Bepanthen Speentje en knuffel Zonnebrandcrème Zonnehoedje Beker water Bakje soepstengels Potje groente (reserve, want ze krijgt altijd vers) Lepeltjes Fles en containertjes met voeding Soms broodtrommeltje Fototoestel Voor mezelf portemonnee, sleutels, zonnebril, tampons en autopapieren. Ik zeul dus echt een hutkoffer mee! Haha! Gelukkig hangt hij aan de wagen en heb ik er geen last van