Wie zit er ook op te wachten normaal gesproken zou het vandaag wel op me rekening staan. Nu al een paar keer keken of het er al was. Dus wie heeft het al wel en wie heeft het nog niet ontvangen.
het komtwel bij ing is het binnen dus daarna komt het bij de andere banken binnen hier abn en nog niet
Me vriend wacht er ook op, hier dus ook nog niets. Maar waarschijnlijk na 13:00, want op uwv nieuws staat er niets over een vertraging van uitbetaling ofzo.
Zit er gewoon op te wachten erg he. Haha er liggen rekening klaar ect ect... Die wil ik de deur uit hebben. Vandaag haha. Hier ook abn trouwens. De 20 verbaasde me het dat de toeslagen zo vroeg op de rekening stonden. Normaal is dat ook weer later. Maar je woord er soms wel gestoord van haha.
Hier ook nog niet binnen op de ABN. Baal enorm want ben vandaag jarig en er komt wat visite vanavond...dus moet nog het een en ander in huis halen.
Ik krijg een zw uitkering van het uwv en dat stond gisteren op mijn abn, maar wel erg laat. Hoop voor iedereen dat het er snel is!