ik zit alvast te kijken naar een paar voorjaarsschoenen voor mn dochter. nog geen hele open sandalen maar ook geen dichte laarzen. iets er tussen in dus. nu kom je dan vaak op een ballerina achtig iets uit met bandjes bv. maar doe je daar dan nog wel sokjes in? want anders krijgt die van mij echt enorme zweetvoeten maar sokken erin lijkt me ook weer een dom gezicht. of ik zou gympen moeten kopen maar ik wil eigenlijk echt goede stevige schoenen. hoe doen jullie dit
Ik vind het altijd wel superschattig lijken met sokjes met van die frutselrandjes. Vind het voor kinderen ook weer anders dan voor volwassenen Ze kunnen er toch ook een maillot in aan?!
Ik vind ballerina- of open schoentjes echt niet mooi met sokken erin. Hier waren de eerste zomerschoentjes van onze meid ook open. Ik vond het helemaal niks en ontzettend onpraktisch. Want gekleurde sokken staan niet in witte ballerina's. Alleen witte sokken dragen, stond vaak weer niet bij de kleding. Zonder sokken was het vaak te koud. Hier dus voortaan een paar goede dichte schoenen en open schoentjes voor erbij. En die draagt ze alleen met blote voeten, als het warm genoeg is.
hier in de zomer witte sokjes met een kanten randje, heb er ik weet niet hoeveel in huis Ik koop ieder jaar voor mijn dochter donkerblauwe schoenen met een bandje, heeel klassiek dus, en daar dus witte sokken met kantje in. In sandaaltjes heeft ze blote voetjes
die sokjes met die randjes is idd wel iets. maillots tja dalijk worden het toch meer leggings denk ik ( hoop ik) als het echt zomer wordt koop ik denk ik birkies. dus dan wel gewoon blote voetjes. tis echt voor dalijk rond de 15-20 graden zeg maar. zal es kijken idd voor die klassieke schoentjes. die staan ook overal bij want ik heb geen zin en zonde van het geld om 35 paar verschillende te kopen onder elke outfit
Daarom heb ik ze ook, ze staan echt overal leuk onder: een spijkerbroek, een driekwartbroek, een jurkje. Ik kies altijd donkerblauw omdat ik dat een makkelijke kleur vind en dat mooi afsteekt met witte sokjes, mijn dochter heeft ook bruine gehad en ik heb al blauw/witte in huis Ook mooi. Je betaald er wel wat voor (rond de 70-100 euro) maar zijn altijd erg stevig, goed te poetsen en bijna onverwoestbaar.
Welke maat heeft je dochter ? Bij de Hema verkopen ze vanaf maat 23 een soort van open sokjes voor in ballerina's
Bedoel jij kousevoetjes? moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf vreselijk vind zitten, dus ik zou ze niet voor mijn dochter kopen.
Het is altijd verstandiger om sokken in schoenen te dragen dat verbeterd de kwaliteit en de pasvorm. Blote voeten in schoenen is eigenlijk niet zo goed.
Ik had haar vorig jaar sneaker sokjes aan in de open schoentjes, ga dat dit jaar weer doen. Bij de hema vandaan.
Weet niet .. Heet dat zo ? Zijn van die sokjes die alleen over de tenen onderkant van de voet en de hak gaat Dochter had ze vorig jaar graag aan
Ja dat zijn idd kousevoetjes, die gaan bij mij altijd bij de hak zakken, of snijden in mijn hak, afschuwelijke dingen :x
Vallen ballerina's met een wreefbandje in de categorie "open schoenen" dan? Wat een onzin. Daar kunnen prima sneakersokjes in. Zeker voor kinderen. Dat zit toch veel lekkerder voor ze.
In deze schoentjes (Nee deze vind ik niet mooi maar ik bedoel het model). Vind ik van die sokjes met een kanten randje wel heel cute. Maar in andere schoenen zijn sokken echt een no go!
Dus je hebt witte ballerina's, maar witte sokjes kan niet want dat staat niet bij de kleding... . Misschien had je dan een andere kleur schoenen moeten kiezen.
En dat mag . Ik zou het zelf ook niet doen, Maar mijn dochter mag het. Ik weet hoe zeer het doet als je een dag lang met blote voeten in je leren schoenen loopt. En zij moet daar geen last van hebben. Ik vind sandalen met sokjes er in vreselijk. Eigenlijk alles met open tenen en sokjes er in.