Speelgoed waar ze lang mee kunnen doen...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lucia, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,

ik ben op zoek naar speelgoed waar ons kleintje lang mee kan spelen. :D

Bestaat er zoiets, van baby tot peuter ofzo?

Heb wel eens zo'n ding gezien dat je om kunt bouwen,van 3 tot 18 maanden, heeft iemand daar ervaringen mee?
    (geloof dat het de Tomy multi gym heet, maar er zullen misschien ook nog wel andere merken zijn?)

Alvast bedankt! :D

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi....

Met "babyspeelgoed"spelen ze zowiezo lang....

Het is zowiezo verstandig om af ten toe van speelgoed te wisselen, want kinderen raken er op uit gekeken.... en ze ontwikkelen nieuwe vaardigheden, waarop het speelgoed aansluit...
    Het is beter voor hun ontwikkeling om met het speelgoed "mee te groeien"....

Dat ombouw ding ken ik niet... sorry...

Groetjes,
    Ramona

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk ook dat ze met babyspeelgoed lang doen. Toen Eva 3 maanden was waren we op visite bij een meisje dat 1 jaar werd en die pakte Eva's speelgoed af ;). Wij hebben aardig wat speelgoed, een gedeelte ligt in de la onder de box en een gedeelte dus in de box en ik wissel het om de zoveel weken af.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    :)

Ik heb er een van 9 en een van 11 als ik naar baby speelgoed sta te kijken of peuter speelgoed of welk speelgoed dan ook (ok behalve barbies dan...t zijn wel jongetjes) dan testen de heertjes het ondertussen uit hoor ;)

Er zijn een aantal dingen die op den duur beter zijn om aan te schaffen zodra ze die leeftijd hebben. Maar t gros van de rammel en knuffel dingen blijven nog jaren leuk hoor. En trouwens de bouw dingen ook!
    Als je een basisje hebt van draai piep en knuffel dingen kan je er op den duur wat bouw/stapel/vormen dingen bij doen en nog wat later wat puzzeltjes. En rond de tijd dat ze puzzelen kunnen ze ook fijn met vetkrijt krabbelen.
    Gewoon zelf creatief denken en lekker optijd dingen aanschaffen zodat je zodra ze zover zijn er mee kunne rommelen.
    En dat geeft dan weer ruimte om dingen in de aanbieding te kopen (ik heb bvb bij het kruidvat al puzzels gekocht voor 18 maanden....als t net zo gaat als de vorige keren dan legt ze die al met 14 maar goed :p)

Deel Deze Pagina