Wat is aso?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nav een ander topic, waar ik las wat op de een wel aso overkomt en op de ander totaal niet open ik dit topic.

Toch erg leuk om te lezen wat voor de een wel aso is en de ander niet.

Ik vind het aso als ik vrouwen/moeders achter een kinderwagen of op het schoolplein zie roken. En dan de peuk op de grond gooien is dan echt het toppunt! :confused:

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Lees ik je zin nou goed?
    Je vind het aso dat mensen op straat roken , maar op het schoolplein en achter de kinderwagen is het toppunt?

Als ik hem zo goed lees , vind je mensen die op straat roken aso.. wat is er in hemelsnaam aso aan op straat roken?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nou inderdaad, Cellie! Vreselijk

Of mensen die alles maar op straat smijten en het ook niet kan boeien wanneer hun kinderen dit doen.

Of ouders die hun kleine kinderen gewoon laten zitten op een eigen plek in de bus, terwijl de bus helemaal vol staat met mensen, waaronder ouderen..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    achter een kinderwagen zegt ze Beertje

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hmmm, ik ruik een duscussie en een slotje als het weer over roken gaat. Ik vind het aso als mensen voordringen bij de kassa. Of hun auto op de stoep zetten waardoor ik met de kinderwagen op straat moet lopen. Of mensen die op straat spugen.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik lees de zin toch echt anders..
    Maar dan heb ik misschien toch verkeerd opgevat ;)

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Op straat spugen vind ik gewoon echt smerig.. nergens goed voor.
    Ook mensen in de winkel die voordringen , duwen enz.. erg kinderachtig allemaal.

8. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

als ouders schelden in het bijzijn van hun kinderen

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    beertje lest het wel goed aangezien de komma er staat ;) maar denk dat de TS het anders bedoelt ;)

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ga me zin even aanpassen, ik snap de verwarring ;)

(Beter lezen voor ik post...)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    denk het ook ;)

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind me buren aso
    zijn niet voor niks de kinderen uit huis gegaan en die vrouw is zwaar deprissief en ze zijn uit elkaar die mihadelde hun kinderen geesteljk e lichamelijk! en ze waren alcholist vloekte alles bij elkaar! kortom dat is ASO

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hahah , ik vroeg me al af wat er mis was met roken op straat.. nu snap ik m ;)

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb het even aangepast, sorry voor de verwarring.

Dit is trouwens absoluut niet bedoeld om een discussie uit te lokken hoor....mijn voorbeeld was het eerste wat in me opkwam :)

Nog eentje; ik vind het aso om je hond in de tuin te laten poepen en dan gewoon niet opruimen :confused:

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad die stomme honden schijten voor mijn grasveld onder waar alysia zo ownijs graag speel en madeliefjes pluk maar nu elke dag staat ze wel in de stront ! ASO

of mensen die zich bemoeien met je opvoeding die je niet kan ! ook aso

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oeh ja, roken achter de kinderwagen vind ik ook zo'n erg gezicht. Je kan toch wel èffies wachten tot je even ergens kan zitten ofzo? Verder kan ik me niet storen aan roken op straat, zeker met de gedachte dat je als roker bijna nergens anders meer terechtkunt..

Rotzooi op straat gooien is ook aso ja! Stop het in je zak als je geen prullebak ziet..

Grote ASObakken die 2 of soms wel 3 parkeerplekken innemen. Van mij mogen die krengen verboden worden. Het zijn vervuilers en ruimtevullers en kosten duuuuur. Snap niet dat iemand zijn geld op die manier wil weggooien..

In een ander topic werd het ookal genoemd.......Hondenstront! Gèk word ik ervan. Laatst lag er zelfs een hoop in de omheinde speeltuin hier in de buurt. Ben met m'n billendoekjes aan de gang gegaan :sick: Als je een hond hebt, neem dan je verantwoordelijkheid en ruim z'n stront op, staan prachtige bakken voor langs de weg. Heel vaak krijg je van de hondenliefhebbers dan ook nog eens de vergelijking dat zij dan weer last hebben van mijn herriemakende, krijsende kinderen. Maar die poepen tenminste niet op staat :( Honden blaffen ook, daar erger ik me niet aan..Het zijn de mensen achter de honden die voor de stront ergernis zorgen, honden kunnen er niets aan doen...

Denk dat ik nog wel een tijdje door kan gaan hier. Ik vind dat de maatschappij de laatse paar jaar zo verloedert en intollerant word, dat iedereen zijn goddelijke gang maar denk te kunnen gaan. Er wordt nog maar zo weinig rekening met elkaar gehouden. Dingen die je vroeger binnenshuis deed en/of voor jezelf hield, wordt nu op straat gegooid en jij als buitenstaander moet alles maar slikken.

17. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind mensen die in het openbaar op straat of in de winkel ruzie maken echt aso.

18. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik vindt het aso als mensen midden op de stoep of gangpad van de supermarkt gaan staan socializen met anderen

ga aan de zijkant staan denk ik dan altijd

ik heb meerdere dingen maar dit heb ik recent meegemaakt en staat dan nog erg bij

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff ja hondenpoep..
    Wat je in je eigen tuin doet moet je zelf weten maar als je hond in een ander zijn tuin poept ruim het dan even op.
    Hier altijd bewapend met zakjes op stap hoor hihi,

Dan nog niet te spreken over kattenpoep.. want die beesten komen overal en poepen en plassen dus ook overal..

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Doe ik er even een schepje bovenop, ik bedoelde dus de tuin van de buren, natuurlijk is het hun tuin, maar als ik naar buiten kijk/loop hoef ik toch niet tegen een hoop gorte derrie aan te kijken (ruiken!).

Deel Deze Pagina