Ja Loopy.. is gewoon ziek hoor hoe het er daar aantoe gaat.. ze worden bedreigd, op gespuugd, mishandeld etc.
Inderdaad heeeeeeeeel irritant! Maar weet je wat het is? Als je je rijbewijs nog niet hebt, zie je het irritante er niet zo van in. Wij fietsten vroeger ook altijd met z'n viertjes naast elkaar. Pas als je zelf in een auto rijdt, en regelmatig zulke fietsters tegenkomt, merk je hoe irritant (en gevaarlijk!) zoiets eigenlijk is.
Goed laat ik jullie dan verblijden met mijn lijstje van irritante dingen. - loslopende honden bij het speeltuintje - die loslopende honden laten daar natuurlijk hun behoefte achter - diezelfde behoefte loop ik dus onder mijn en Kylian's schoenen uit te krabben. - Mijn regelmatig dronken buurman die de muziek hard aanzet precies om 8 uur als Kylian naar bed gaat. - Loslopende katten in mijn tuin (we sturen gewoon de hond eropaf) - Mensen die met hun fiets de rotonde in de tegengestelde richting nemen - Mensen die over zebrapaden fietsen en dan ook nog verwachten dat je stopt, het heet toch niets voor niets VOETGANGERS oversteekplaats. - Mensen die 30 gaan rijden waar je 50 of harder mag - met 4 rijen dik naast elkaar fietsen en als je dan toetert ook nog een middelvinger krijgen. - winkels die de gangpaden zo indelen dat je er met een rolstoel of wandelwagen niet meer tussendoor kan - van die oudjes bij de bakker die voorkruipen en als je er dan wat van zegt zeggen dat ze je over het hoofd hebben gezien (wel lachwekkend eigenlijk aangezien ze mijn man van 2 meter ook over het hoofd zien ) - mensen die zo dicht met hun winkelwagentje op je in de rij gaan staan dat je het ding constant tegen je enkels aan voelt drukken. Groetjes Anita
Oooh die oude mensen die voordringen.... Ik word er agressief van. Vanochtend nog bij de C1000. Ik stond te wachten, gaat er een 2e kassa open en ik was aan de beurt (daar let ik altijd goed op) Wil er zo'n oud mens even snel langs sjeesen, daaaaaaaaaaaaag! Ik knalde met gevaar voor mijn zoon de kinderwagen ervoor Ik lachen, zij kwaad. Ik ook kwaad, zij nóg kwader en ik maar weer lachen (pieste bijna in mijn broek) Het ergste was nog, dat ik alleen maar kaas had, en zij een winkelwagen vol. En hondenpoep, bah! Ruim het gewoon op, kleine moeite groot plezier. Toeterende mensen om 23 uur s'avonds vind ik ook behoorlijk aso.
Het personeel in de supermarkt. De meiden achter de kassa zitten gewoon met elkaar te kletsen.. Geen goede morgen.. alstublieft en dankje wel.. Loslopende honden in het bos.. zit er ineens een herder in mijn buggy ( is geen loslopgebied) Buren die s'nachts om 3 uur thuis komen en het nodig vinden om alle buren inc. babies wakker te maken met hun lawaai Oudjes die voordringen. Samen scholing van bejaarden op zaterdagmorgen bij de supermarkt... gezellig met zijn allen koffie drinken Het is niet echt asociaal met wel erg iritant
Weet je wat ik aso vind? Van die mensen die op een mooie zomeravond in hun tuin van een rijtjeshuis een vuurkorf aansteken, zodat je al je ramen dicht moet doen wil je niet wegroken in je slaapkamer. Gezellig hoor
Heerlijk topic! Even frustraties spuien! Ik vind ASO: - Je volle asbak met sigaretten in je auto gewoon even op straat leeg gooien. - Mannen die onder de term 'voetbalsupporter' bushokjes vernielen en ruiten ingooien. - Zwangere vrouwen die roken. - Bumperklevers! - Met alcohol op autorijden
ook aso van die vieze oude lekbakken die denken alles te weten.haal je bij de ah een stuk brie met je zwangere buik.word je even helemaal afgerekend en niet doot eentje maar door 4 tegelijk.
En wat ik dan vaak zie, is dat ze hun kinderwagen gewoon hop zo de weg op rijden, zonder op het verkeer te letten. Want de automobilist stopt wel als ze een kinderwagen zien, denken ze. Lekker het leven van je kind en medeweggebruikers op het spel zetten....superaso! Of mensen die uit de bus stappen, en dan zo zonder te kijken het fietspad oversteken, zodat ik keihard moet remmen als ik daar net op mijn fietsje voorbij kom.
ik heb niet alle 15 pagina's terug gelezen. ik vind de buren van mijn schoonouders aso: zij hebben een tweeling van 2,5 die om 22.00 uur nog op hun blote voetjes op straat lopen, te kleine kleren aanhebben, snotneuzen en blauwe plekken, moeders heeft de schuur van de achterburen in de fik gestoken in een dronken toestand omdat dat toevallige buitenlanders zijn. de vader van het gezin is 12 jaar jonger als de vrouw en is al eens opgepakt voor mishandeling van haar en heeft daarvoor vast gezeten, dat vind ik dus aso!
Gisteren middag liep ik in de stad en voor me liep een ouder echtpaar (waren echt kakkers) En die vrouw liet ineens een opgevouwen papier uit der handen vallen bewust om er vanaf te zijn. 2 meter verder stond een prullenbak. Ik pas het papiertje op en loop naar die mevrouw en spreek ze aan. Mevrouw u heeft iets verloren en ik duw zo dat papier weer in der handen! Ze was gelijk net zo rood als der jas en ze stond echt met open mond mij aan te kijken. Mijn ma en zusje hadden moeite om hun lachen in te houden. Dat vind ik dus erg ASO dat mensen vuil op straat gooien
Oh heerlijk zo'n topic! Wel grappig om te lezen dat veel irritaties toch wel overeen komen met elkaar. (zijn wij mensen dus toch niet zo heel verschillend) Heb de helft gelzen dus misschien is het al genoemd: Ik vind het super Aso als mensen aan het bellen zijn terwijl ze aan de kassa staan af te rekenen, Geen hallo zeggen bij bushalte, Bumperkleven, maar ook als je continue 10/15 km langzamer rijd dan de aangegeven snelheid! Ouders die het reuze grappig vinden als hun kindje van 2 asl zijn middelvinger op steekt AAAARRGGHH
Ik ben dus cassiere en wat ik daar aso vind is mensen die gezellig met jou willen gaan roddelen over andere mensen, waar ik dus helemaal geen trek in heb. Of mensen die lopen te bellen terwijl ik met ze wil afrekenen. Of van die mensen die verwachten dat ik die korting wel even met mijn eigen kaart ga doen voor ze. Of mensen die geen kaart hebben, waarop ik voorstel om er gratis één te nemen, waarop ze de kaart opeens vergeten zijn. Of mensen die emballagebonnetjes op de band gooien en dan verwachten van mij dat ik 10 minuten van te voren zie dat dat ding onder het ijzer verdwijnt of dat hij bij de boodschappen van de ander terechtkomt en dat ik dat allemaal moet gaan opmerken. Mensen die tegen mij tekeer gaan als iets ze in de winkel niet zint. (vb. chocolademelkblikjes alleen te koop in verpakking van stuk of 6, nou die vrouw vond het asociaal van mij dat ze werd gedwongen om dat in grootverpakking te kopen. Ja, sorry mevrouw, als u dat niet aanstaat gaat u toch naar een andere winkel) Mensen die denken dat ze jouw werk beter kunnen dan jijzelf. Mensen die boos worden als ik om hulp moet vragen omdat een barcode ontbreekt (Dan doe je het toch gewoon even zo... Uhh nee, dat gaat mijn baas niet leuk vinden) Mensen die met briefjes van 50 betalen voor iets onder de euro, terwijl ze dat kleingeld best hebben. Mensen die al dingen gaan bestellen (sigarettten enzo) voordat ik met de volgende klant klaar ben. En dan kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb wat grappigs. Of het echt aso is weet ik niet.. Maar ja het begint zo wel al jong he Was gister bij de visboer om een visje te halen.. Komt er een jochie binnen van een jaar of 6. Vraag ie aan de verkoopster echt letterlijk zo: Hee mag ik een snoeppie? Waarop de verkoopster zegt.. Ik heb nu geen snoep volgende week weer. Zegt dat jochie terwijl hij zich omdraait: Jezus hee! Haha
@ tinke ik herken precies helemaal wat je zegt, Ik heb ook achter de kassa gezetenen het vervelendse vond ik de eerste klant vroeg in de ochtend die gezelli een zak snoep koopt voor 1 euro en dan met briefje van 100 euro aankomen terwijl ik in de ochtend nooit veel geld in me kassa had ASO! en zo alles inderdaad
Wat ik aso vind als je bijv. in de rij bij de kassa wacht en de persoon voor je gewoon een kei harde scheet of boer laat en doet alsof er niks aan de hand is!