nou ik krijg vanavond visite.meestal doe ik dan een stokbroodje met wat salades en brie op tafel zetten. dus ik was de bood schappen aan het doen. staan er bij de kaas afdeling en daar staan aan 4 van die bejaarden met rollator.die zien mij kaas pakken en brie.nou ja toen ging het dus. "nou dat kan toch niet zwanger zijn en brie eten.weet je hoeslecht dat dat is.dat is net vergif voor de baby" dus ik wil dus uit leggen dat het gewoon mag zolang als het gepasteuriseerd is.nou ik was een slecht moeder en hoe dacht ik een kind groot te brengen als ik nu al mijn kind aan het vergiftigen was. ik heb het geluk dat er net een kennis langs liep die mij mee nam hahaha.
Ohja en een oude buurjongetje bij wie een van zijn eerste woorden waren Kut, tieten en k*nker.... omdat de ouders zo vaak ruzie hebben.... Hij is nu 3 en zegt tegen zijn kale oom Homo en steekt tegen iedereen zijn middelvinger op...
Jaaaaaaaaaa zulke buren hebben wij ook......echt vreselijk. Daar heb ik nog nooit wat van gezegd eigenlijk
Oftewel: tijd om ander werk te gaan zoeken . (herkenbaar ik heb zelf ook in een winkel gewerkt) Wat ik aso vind: - geen voorrang verlenen - mensen die hun eigen rotzooi niet opruimen - voordringen bij de kassa - een ander niet uit laten praten - kinderen die vloeken en schelden (schuld van de ouders) - mensen die hun kinderen toeschreeuwen - mijn schoonzus En ook vind ik dat de ergste kakkers vaak de grootste ASO's zijn. Die denken dat ze alles mogen.
Mijn onderbuurman die rookt 3 keer per dag wiet en daar wonen wij boven, nou dat is ook niet te harden! Wat stinkt dat!
ik heb r nog een: ik heb een gierige collega. die zal nooit es ergens aan mee doen. maar als er dan een keer koekjes ofzo op tafel staan, zit ie te vreten als een inhalig varken (en dan heb ik zin om hem te meppen!)
vind ik eerder diep triest dan aso Oke, die vrouw is dan misschien wel aso, maar het is toch dieptriest voor die kindjes he Hoop dat je schoonouders de kinderbescherming bellen om een melding te maken over hoe de kindjes eruit zien enzo.
@djezelf wat is er aso aan dat je niet groet als je bij de bushalte komt? Je kent die mensen toch niet dan kan je iedereen op straat wel gaan groeten
grappig dat kassieres het aso vinden dat mensen een klein bedrag met groot geld willen betalen Zeker de opmerking dat ze zeker weten dat mensen het kleiner hebben vind ik apart. Ik dacht dat geld , geld was.
Ik werk ook wel is achter de kassa en vind met groot geld betalen niet aso. Wat ik wel aso vind als ik me hand ophou om geld aan te pakken van een klant dat het dan neergekwakt word op de balie
nou we het toch over de winkel hebben... cassieres die niet terugtellen zodat je ziet dat het klopt wat ze teruggeven, maar het geld gewoon in je hand duwen.
of caissieres die zo hard met je boodschappen over de band gooien, zodat je met gebroken beschuit en verkreukeld brood thuiskomt......
Ik vind mensen, die alleen achter je rug iets over je durven te zeggen, maar niet in je gezicht, super aso, en laf, nog erger als aso
de kinderen zijn al eens uit huis gehaals een half jaar geleden, binnen een week waren ze weer terug. nu worden ze in de gaten gehouden, maar waarschijnlijk raakt zij ze nu alsnog kwijt door die brandstichting. inderdaad erg zielig voor die kids.
Ik vindt het aso als: Een moeder steeds maar op haar kind schreeuwt dat hij/zij ergens vanaf moet blijven i.p.v er even heen te gaan en te zeggen dat dat niet mag! Kauwgom kauwen met open mond, vreselijk. Dat laatste is meer irritant.
@ kat: Zo van Haaaaaaaaaaaaeeeeiii Sjerretie, afblefe, g*tverdomme wat hej ik nou gezegt! rotjong' (=Charity, leg dat eens terug! Ik waarschuw niet nog eens) Waar ik vroegah woonde hoorde ik dat zeer geregeld :-s
Ik vind het aso dat als ik in de les naar een gastspreker zit te luisteren er een klasgenoot naast me zit en vreselijk onsmakelijk zit te smekken! Vreselijk ik kan daar dus echt niet tegen en begin ook echt te trillen. Ik heb er ook wat van gezegd.