Wat is aso?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Asociaal vind ik geen nee kunnen accepteren.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vind het niet aso. Je kiest er zelf voor om die collecte te gaan lopen toch? En ook al heeft iemand een auto van 20 duizend voor de deur staan. Je kunt nooit in de portemonnee van mensen kijken. Wie weet is het een leaseauto en heeft hij of zij een redelijk salaris maar heel veel schulden die afgelost moeten worden of alimentatie die betaald moet worden.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vind het aso als mensen hun auto heel ruim parkeren. Wij wonen in de stad en daar is de parkeerdruk al zo hoog dus waarom dan niet netjes dicht tegen andere auto's aan ipv anderhalve meter er tussen laten.

Wat ik ook aso vind zijn moeders met van die bakfietsen die dat ding dan weer aso op de stoep zetten, of half op een parkeerplek. Maar stoep is het ergste. Loop je daar met de kinderwagen en kun je er dus niet langs. Moet jij dus met een klein baby'tje of nu inmiddels mn dreumes de weg op omdat zo'n achterlijke bakfiets aso op de stoep staat.

Verder is voordringen bijd e kassa aso, maar ook mensen die er maar vanuit gaan dat ze met een paar boodschappen sowieso voor mogen.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Of cassieres die het pak Vlaflip (van campina) zomaar over de band gooien, terwijl er moet koeieletters opstaat "NIET SCHUDDEN" :) :)

Nee geintje, hoor... Ik moest er even aan denken nav de quote.. :) Al heb ik wel even flink gemopperd vorige week toen ik naar de auto liep... (Mag ik het op de hormonen gooien?) :)

Wat ik aso vind is dat de visite van de buren de auto op mijn parkeerplek zet! En soms de buren zelf ook... Voor de duidelijkheid, onze parkeerplek is op onze grond, en niet aan de openbare weg... (dat past niet eens, er kunnen amper twee auto's passeren hier in de straat) De buren hebben net zoveel grond als wij, en ze hebben maar een parkeerplaats voor 1 auto gemaakt. Dat hoeft toch niet mijn probleem te worden?

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ja precies, dan staan ze achter je en gaan heel nadrukkelijk hoesten of hun keel schrapen. Nou sorry hoor, mijn tijd is net zo veel waard. Jij wilt een snoepje halen, dan wacht je net als ieder ander in de rij.

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik vind aso:
    Iemand die in het openbaar een scheet laat, of nog erger, tijdens het eten.
    Mensen die dubbel parkeren.
    Mensen die hun auto op een invalideparkeerplaats zetten (en gezond zijn!)
    en zo ken ik nog wel effe doorgaan..

7. Niet meer actief

Dat vind ik idd ook niet aso.. het is je eigen keus om collecte te lopen & het is zeker geen verplichting om ook daadwerkelijk iets te geven aan de collectant.. of je nu 5 of 5 miljoen euro op de bank hebt!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik vind het aso (toevallig net nog meegemaakt) als je in de rij bij de kassa staat en een paar minuten later komt er een vriendin ofzo bij iemand staan die voor je in de rij staat met ook allemaal spullen. Ik vind dat diegene ook gewoon achteraan in de rij aan moet sluiten.

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

oke, is al eerder gezegd, maar toch: hondenpoep. gatver, overal, in het park, in elk stukje gras, en midden op het pad, op het straatje achter onze huizen (waar dagelijks dus minimaal 9 kindjes heen en weer rennen). echt overal. wat mankeert die mensen, hoe moeilijk is het om die troep op te ruimen. vind het trouwens ook ontzettend asociaal om honden die het leuk vinden om tegen kleine kindjes op te springen los te laten lopen. dat koste mijn dochter een aantal jaar terug bijna haar oog. (scheelde nog geen cm)
    honden vind ik wel lief hoor, maar een heleboel eigenaren (hier in de buurt) zijn echt asociale egocentrische domme mensen! :evil: :evil: :evil:

pffff, lekker, dat zit me al zooooo lang zo hoog, en het is nota bene verplicht om op te ruimen op bepaalde plekken. word eens tijd dat ze eens goed gaan bekeuren. dan kunnen de kinderen eindelijk weer in het park wandelen en spelen.

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hier in Den Haag wordt er erg veel gecontroleerd. Is ook aanzienlijk minder heb ik het idee. Iedereen moet zo'n kokertje met plastic zakjes om de riem hebben of zakjes bij zich hebben, anders is het 60 euries dokken.

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Was deze al genoemd: je boodschappenkarretje alvast in de rij bij de supermarkt zetten en weglopen om nog op je dooie akkertje in de winkel boodschappen te gaan halen, en verwachten dat andere mensen dan achter die kar in de rij gaan staan!
    Sorry hoor, maar op die manier een plaats in de rij reserveren om tijd te besparen vind ik zo'n onzin! Of je gaat zelf in de rij staan, fysiek dus, of je gaat boodschappen doen.
    Heb daar ooit eens heel erg ruzie over gehad met iemand, die beledigd was dat ik haar karretje voorbij was gelopen...

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat ook aso is!

die grote rioolspinnen die hier in me huis komen zoner het even te melden! nou stuk voor stuk gaan ze eraan sorry hoor :oops: maar de 9e al dt jaar ik haat die beesten! das pas aso ze moeten gewoon buiten blijven en zelf een huis bouwen ;) of zoeken en voor betalen

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    whahahahahah natas wat sneu nou voor die beestjes.. ik vind jou aso dat nu het zo koud is jij ze geen warm plekje geeft. hahahahhahah

*geintje he*

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha jaa ik ben ook een aso iemand ;) ze betalen zelf maar huur ;)

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ben ik het ook mee eens. Soms word ik er echt gek van hier, er gaat in sommige weken geen dag voorbij dat er wel iets van een collectebus/grote clubactie, schoolloterij ed. aan de deur staat. Nou op een gegeven moment is het klaar hoor...

Laatst in de stad werd ik weer aangesproken door iemand van artsen zonder grenzen, maar ze willen meteen dat je maandelijks geld doneert (ik ben al donateur voor diverse organisaties). Nou sorry hoor, ik blijf niet aan de gang. Zegt die jongen, ja maar mevrouw u zei net dat u het een hele goede organisatie vindt. Toen zei ik ja dat klopt, maar er zijn er zoveel! Ik kan niet al het leed van de wereld op mijn schouders dragen, ik moet ook leven. Zou wat zijn dat ik verplicht werd om geld te doneren omdat ik anders als asiocaal zou zijn!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Niet alle pagina's gelezen, maar wat ik aso vind: mensen die spullen of snoeppapiertjes op straat gooien of op de grond spugen, die hun hond midden op straat laten poepen, buren die veel herrie maken en die vervelende moeders die als ze hun kind naar school brengen hun auto een half uur voor mijn oprit laten staan en nog boos worden als ik zelf met de auto er uit moet.

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    over die collectes mijn moeder is ookeens gebeld of ze elke maand voor een goed doel weet niet meer welke geld wou storten nou zegt me moeder is goed elke maand zou ik wel 10 euro willen doen. Zeggen ze dat kan niet mevrouw u moet MIN 20 euro doen nou zegt me ma sorry vind ik teveel..

dan denk ik het is toch graag of gelat niets?

18. Niet meer actief

Dat vind ik idd pas aso :( ze moeten blij zijn met alle bijdragen die ze krijgen.. 20 euro per maand vragen vind ik ook wel een beetje te gek

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Aso:

opgevoerde, lawaaierige brommers...
    opgefokte, lawaaierige ouders op een ouderavond...
    mensen, die schelden met het woord 'kanker'...
    niet opgeruimde hondenpoep...
    voordringen...
    op je strepen staan...
    troep op straat gooien...
    groen vernielen (bosjes, bomen)...
    dierenmishandeling...
    keiharde muziek (en denken dat iedereen het leuk vindt)...

En mijn GROOTSTE irritatie:

sport en ander onschuldig nieuws tot voorpagina-nieuws maken, iedereen meesleuren in de marketing ervan (bijv. Oranje-gekte) terwijl een grote groep mensen op deze wereld omkomt van de honger en WERELDNIEUWS MOET ZIJN...

Ik haal dan maar weer eens diep adem...

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb niet alles gelezen en zal het met een hoop dingen eens zijn maar dit vind ik op het moment het meest aso.
    Ik zit veel op de weg en erger me dood aan klevers, onnodig links rijders en vooral aan mensen die hun knipperlicht niet weten te vinden of foutief gebruiken.....Grrrrr

Deel Deze Pagina