Wat is aso?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij ons vorige huis ergerde ik me dood aan de wisselende bewoners van het huis naast ons. Het was een huis dat was ingericht als zomerwoning. Elke keer als er nieuwe gasten kwamen gooiden ze hun auto een hele week voor onze gevel, je kon nauwelijks de deur uit. En hun eigen gevel de hele tijd vrij houden, onder het motto, het is openbare weg. Grrr... Of hun asociaal grote camper de hele week voor onze woonkamer zetten, zodat we in het donker zaten (we hadden daar geen voortuin). Misschien zijn dit soort dingen in de stad heel normaal, maar op een dorp ben je dan dus echt gewoon aso bezig.

Wat ik ook heel aso vind is mensen die na 10 uur 's avonds nog keihard staan te socializen in het deurgat in onze straat, echt bere-irritant. Dan wil ik slapen, maar ik kan ieder gesprek op het woord volgen. Terwijl de vrijstaande huizen er in deze buurt toch vrij ver uit elkaar staan.

En dan ergernis nr. 1: ik vind het zeer aso dat tegenwoordig bijna niemand meer alstjeblieft en dank je wel zegt. Dan kom je in een winkel, dan besteed je 100 euro, en dan zegt de cassiere: dat is 99,50. Ik zou dan zeggen dat is dan 99,50 alstublieft. Of de opmerking: als het er niet staat, dan hebben we het niet...... ook heel irritant

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het jammer dat een opmerking van mij, zo uit zijn verband wordt gerukt. Het gaat hier om wat is aso. en Ik vind het wel aso, betekent niet dat jullie dat ook moeten vinden. Ik heb ook een mening.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik vind het aso als mensen elkaar niet in hun waarde laten en alleen aan zich zelf denken de een noemt het ego en ik noem het aso....

En over het winkelpersoneel heb ik de laatste tijd ook geen goede ervaringen....en al die mensen die voorkruimpen!bha....maar ik zeg er niets van omdat ik heel nuchter ben en denk dan zal ik die man zijn dag wel goed hebben gemaakt...en heb ik mijn doel van de dag ook weer bereikt....maar denk niet dat ik niet op mijn mondje ben gevallen hoor....als ik er echt genoeg van heb dan zal ik het ook laten weten! maar voornamelijk ben ik voor vrede..

4. Niet meer actief

:)

5. Niet meer actief

en weet je krokus.. ik vind het JAMMER dat je nu mij weer Quote terwijl toch echt iemand anders eerst jou verhaal terughaalde over dat collecte lopen maar oke

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow nou, dat heb ik niet bewust gedaan hoor, op die pagina was de laatste keer dat ik wat gelezen had, daar heb ik gewoon meteen op gereageerd, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor. Ik doe dat niet bewust op jou? Vreemd dat je je dat zo aantrekt. Maar ontopic maar weer ;)

7. Niet meer actief

Is dat wel zo vreemd...? Kan me nog een niet al te vriendelijk pb'tje van je herinneren naar aanleiding van een ander gepost bericht van mij waarbij ik duidelijk naderhand heb aangegeven dat dat bericht niet eens hatelijk bedoeld was

Maar oke, back ontopic!

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow, nou dat ben ik allang vergeten hoor, wist in eerste instantie niet eens meer waar je het over had. Ik sta niet zo lang bij zulke dingen stil. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Dus ik stel voor om er niet meer wakker van te liggen maar lekker te gaan forummen. 8)

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    echt te grappig over kassa-dames...
    ik heb het zelf ook gedaan en herken het echt!

nu heb ik op mn werk welleens dat mensen zomaar kleren ergens tussen proppen omdat ze te lui zijn het op te ruimen of aan een verkoopster te geven.
    Als ik het zie loop ik voor achter ze aan met de vraag of ze de spulletjesvergeten zijn!
    krijgen meestal een rode kop, en dan neem ik het alsnog aan!
    Wil het best opruimen hoor! maar kom op...met je eigen spullen ga je zo ook niet om!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zal ik je het eens mooier zeggen....wij waren bij de prenatal afgelopen vrijdag....voor maxi....die hebben ze achter voor ons gehaald....toen zijn we nog even bij de kleding geweest horen we ineens dat het morgen 25 % is....ik ben een nederlander en wil waar voor mijn geld dus kom morgen wel terug....ja en dan zit je met die maxicosi...zeg tegen mijn vriend geef maar af bij de kassa.....weet je wat die vrouw zegt..die mag ik niet hier achter neer zetten die moet u achter bij de balie brengen...prima vriend probeert een vrouwtje van de winkel aan te spreken maar negeert hem volkomen....gaat hij netjes bij de info balie staan wachten tot er aub iemand komt om dat ding van hem aan te nemen....het duurde en het duurde....dus ik naar achteren gelopen....en houd iemand aan...en zeg netsjes....mevrouw mag ik iets vragen....en weet je wat ze zegt....nee ik ben bezig....ik werd heel kwaad en zei tegen me vriend zet neer en ze krijgen hier in de winkel maar de schijd....die vrouw stond me wel even raar aan te kijken....zo das er ook weer uit... ;)

11. Niet meer actief

Geloof me.. IK lig daar niet wakker van hoor, heb inderdaad ook betere dingen te doen.. heb eerder het idee dat jij jezelf er constant niet overheen zet aangezien je constant mij aanvalt hier!

Maargoed dit zijn ook de laatste woorden die ik eraan vuilmaak!

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind dat gewoon ook niet meer normaal, wij geven geld uit zodat zij loon krijgen, dan mag je best wat vriendelijk doen lijkt me. pffff :evil:

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mooi! :p

14. Niet meer actief

:rolleyes: hahaha

MAAREEE.. Of wat ook aso is.. animal precint op animal planet van dierenmishandeling! Superzielig..

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een ruft laten in iemand gezicht, dat is aso.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    omdat je dan weer een vette &*^&*^@^*&@ rotdeuk in je deuren hebt staan, en als er iets is waar ik NIET tegenkan, zijn het deuken of krasjes Op mn auto.Ik zet mn auto ook altijd zo neer dat mensen normaal hun auto in kunnen en ik ook, ik zet em natuurlijk niet dubbel maar als ik té dicht op andere autos moet staan zet ik hem wel 3 km verderop neer, dan maar 20 min lopen.

Ja en die verpeste het dan weer voor de mensen met een getunede auto die wel normaal doen waardoor wij weer worden aangekeken als vette aso's .

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :)

18. acire

acire Fanatiek lid

ik vind het erg aso dat als ik oversteek met de kinderwagen er mensen zijn die zo snel mogelijk hun gas intrappen omdat ze blijkbaar geen 5 seconden van hun tijd kunnen missen.
    en ik dan zowat omver gereden word

edit: en dan zijn het vaak nog vrouwen ook :confused:

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

Ik werk in een super en daar kom je heel vaak mensen tegen die uit stelen gaan met hun kids erbij erg aso en dan de kids de schuld geven terwijl alles op camera staat :D of als we dingen laten proeven en de mensen dan handjes vol meenemen ja hallo er zijn nog meer mensen..

Groetjes Chantal.

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ja, ik erger me daar ook dood aan. En als ik een paraplu of iets anders in mijn handen heb, dan krijgen ze zeker een klap op de auto met een deuk als gevolg. Dan schrikken ze zich ook kapot. :evil:

Deel Deze Pagina