Wat is aso?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Verkeerde quote...

2. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Geweldig topic dit!

Wat ik ook heel erg aso vind:

Als er bijvoorbeeld weer leuke aanbiedingen bij t kruidvat zijn zoals pyjamaatjes, slabbetjes, sokjes , je kent t wel. Kom ik daar, zijn alle schappen overhoop gehaald, spulletjes uit hun verpakking gehaald, 1 grote bende! Dan lijkt t wel alsof er een stel hyena's op los is gelaten! Dan vraag ik me echt af wat voor vrouw je dan bent als je dit doet!

3. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    poging 2...

Even verder lezen meis.... :D

4. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    En maar graaien en maar graaien.... je hebt gelijk dat is ook echt verschrikkelijk ! hahaha

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik collecteer altijd in de 2e of 3e week van mei. ik ben 31 mei bevallen, kun je nagaan hoe zwaar ik het toen had. Het was warm die dag en dan wel de moeite nemen om de deur open te maken maar niet om 5 cent in de bus te doen, sorry maar dat vind ik inderdaad aso. Als ik niet zwanger was geweest dan boeide me dat niet.

Trouwens ik collecteer ook nog es gewoon in mijn eigen straat, een straat waar de gemiddelde auto 20000 euro kost, dus dan kan er echt wel 5 cent vanaf hoor.

en succes wensen? dat heeft nog nooit iemand gedaan.

Dit was trouwens wel bij iemand aan de deur waar niemand in de straat contact mee heeft, maar toch.

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    oke maar nu is je verhaal ook wel wat specifieker!
    maja verplichten lijkt me toch moeilijk, maar suc6 wensen oid lijkt me wel het minste!

ps. vind het wel knap van je dat je dat doet ;)

7. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Ik hoef natuurlijk geen geld te geven omdat iemand zwanger collecteert. Maar succes wensen doe ik altijd wel :)

Doe je dat niet dan is dat wel wat jammer, dat ben ik met je eens!

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dank je, ik wil ook niemand verplichten om er wat in te doen, maar lijkt mij dat 5 cent niet teveel gevraagd is, gewoon een symbolisch bedrag.

Wat ik ook aso vind, bumperkleven, ik ga dan extra langzaam rijden en dan ook extra langzaam naar rechts. Moet je ze dan eens zien kijken. haahaaha

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whaha, sorry famke, heb je 2e berichtje over het hoofd gezien :oops: Was te snel met mijn oordeel, ook wel een beetje aso :)

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    - Roken achter een kinderwagen (het ergste wat ik heb gezien is een hoogzwangere met een kind aan haar hand en de andere hand en peukie :confused: )
    - Mensen die in elke zin een vloek gbruiken of het normaal vinden om aso te praten ( wat een pleures broek zeg die zou ik van me leven niet dragen dat grafding) dat vind ik ook een beetje aso ook al zeg ik het zelf soms ook maar niet op straat :)
    -Moeders die op straat keihard lopen te schreeuwen tegen hun kind.
    -Moeders die hun kind van 4 tot 21.00 buiten laten spelen :(
    -Ouders die hun kind overal mee naar toe slepen ook als is het laat in de avond.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Roggelen op straat :x

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

hysterische mensen die gaan voordringen zodra er een 2e kassa opengaat in de supermarkt.

mensen die ambulancepersoneel bedreigen.

idioten die van alles verzinnen tegen de verveling; zoals touwtjes over fietspaden trekken zodat voorbijgangers vallen.

mensen die hun dieren dumpen als ze ze zat zijn.

en inderdaad dat geroggel; als ik wil gaan zitten op een bankje in het bushokje sta ik 9 van de 10 keer met mijn voet in een mix van roggel en uitgespuugde zonnebloempitten.

mensen die gaan roken in het bushokje terwijl het stralend mooi weer is en er geen reden is om in het bushokje te gaan roken.

mensen die in het OV niet opstaan voor mensen die om wat voor reden ook minder goed ter been zijn.

mensen die medewerkers van het OV bedreigen en stennis gaan lopen schoppen als ze een boete krijgen omdat ze geen kaartje hebben gekocht.

13. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Haha het is aso maar hoe komen ze er in vredesnaam op? :confused:

Rochelen is wel heel goor....

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik het mee eens.

Ook vind ik mesen die een 100 jarige vrouw beroven ook aso en dat moet je echt niet voor mijn neus doen want dan heb je een probleem hoe groot of breed je ook bent :p

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is wel een beetje plat Amsterdams :)

16. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Dat was ook de bedoeling om die reactie uit te lokken :)

maar er is ook niets goorders dat je kind onder de hondenpoep!

Jach en als ik dan zwanger ben kan ik wel helemaal 100 keer over mijn nek gaan.

17. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    @ Dientje: ja ik kan niet zeggen dat er hier in de buurten zo gesproken wordt. Maar ja dan zitten wij ook helemaal in het noorden he?

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Achtah de duineh kenneh ze er ook wat van, dus eigenlijk ben ik dat gevloek gewoon gewend :)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja van die mensen die helemaal achteraan de rij staan, maar dan vervolgens als eerste bij de 2de kassa staan af te rekenen :evil:

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha ja iedereen vloekt denk ik wel eens alleen op straat vind ik het wel aso dat gevloek.

Deel Deze Pagina