Wat is aso?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cellie, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh dat heb ik nu zo vaak met mijn dikke buik! :) Dan zeg ik tegen m'n vriend dat hij even moet wachten met inparkeren. Dan kan ik eerst uitstappen, anders kom ik er helemaal niet uit ;)

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Bumperkleven – hard rijden in een 30 km zone- vrachtwagens die hun auto zo neerkwakken terwijl ze gewoon in de parkeervakken zouden kunnen parkeren – mensen die hun vierpotig beest voor je uitgang laten schijten vindt ik zo super asociaal en zo kan ik nog wel even doorgaan net als de meeste, maar wil toch nog reageren op een paar aso ergenissen : wink:

Het is inderdaad asociaal wanneer iemand zijn auto niet netjes in het parkeervak parkeert maar direct 2 vakken inneemt, maar aan de andere kant moet ik eerlijk bekennen dat ik dat zelf ook vaak genoeg doe (daar waar genoeg parkeerplekken zijn tenminste) en de reden waarom is hier ook alweer besproken juist vanwege die andere asociale mensen die hun autodeur gewoon keihard openklappen terwijl ze zelf in een oud aggenebbes autotje rijden waar niet veel meer aan beschadigd kan worden zodat mijn portieren onder de butsen zit toppunt dat dit gebeurde vond ik nog op het schoolplein bij mijn kinderen. Mens komt aanzetten met haar auto (trouwens nog niet eens een oud autotje) klapte die deur keihard open zonder erg te hebben dat ik nog in de auto zat en dan nog vreemd staan te kijken en boos worden als ik haar daar op aanspreek en bij mijn deur kijk of er weer een nieuwe buts bij is gekomen (uiteraard) dus aan het innemen van 2 parkeer plekken zit wel weer een begrijpelijke keerzijde (wat niet opgaat voor iedereen natuurlijk)

Krokus, ik vindt het toppie dat je collecteert, zeker ook omdat je zelfs met 38 weken ging collecteren, maar je zult mij dan wel aso vinden, maar ik ga toch echt geen geld geven als ze komen collecteren voor iets waar ik niet achter sta, of waar ik niets mee heb puur om het feit dat diegene die collecteert zwanger is, en nee ook geen 5 cent
    (of ik geef niks, of ik geef goed) die vrijheid hebben de mensen nou eenmaal en jij wil ze verplichten al is het maar iets om toch wat te geven puur omdat je zwanger bent, sorry hoor, dat vindt ik een beetje krom, evenals dat je zegt dat je het aso vindt dat ze wel de moeite nemen om open te doen, maar niet om te geven, wat moeten ze dan terwijl ze in de kamer zitten je daar aan de deur laten staan, dat zou pas aso zijn vindt ik. Nogmaals knap van je dat je het doet hoor, maar ik vindt het te ver gaan om te zeggen dat ze toch iets kunnen geven omdat je zwanger bent. Trouwens als je hier aan de deur had gestaan voor het astmafonds had je hier niet met 5 cent weggegaan en had ik je zeker ook succes gewenst, maar er zijn wel degelijk collectanten die van mij niets krijgen omdat datgene waar ze het voor ophalen mij niet aanstaat.

Net zo goed als dat het aso wordt gevonden als iemand wat eet (ijsje of what so ever) terwijl iemand aan de ramadan doet, kom zeg, het is jullie geloof die je dat opdraagt, waarom zou een ander die daar niets mee te maken heeft zich daaraan moeten aanpassen of ergens anders zijn ijsje-patatje op moeten gaan eten? Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die echt voor je neus een broodje eten zo van hehe kijk mij eens lekker een broodje smikkelen neh neh neh neh neh

3. babsiee

babsiee Lid

22 sep 2008
    16
    0
    0
    @Talia

Ik had mijn auto vorige week aan de overkant van de straat geparkeerd omdat ik nergens anders mijn auto kwijtkon, gewoon op een parkeervak naast de stoep, ik was hels toen ik in de ochtend naar mijn auto liep en zag dat er een hele diepe haal van achter naar voor over de auto zat.
    het is inderdaad asociaal als ze de auto dicht op die van jou parkeren, maar ik vindt het net zo asociaal als je die beloont met een kras op de auto moet ik eerlijk zeggen, dat zijn dingen die je zelf ook niet zou willen, en misschien maak je je er soms zelf ook wel schuldig aan als er geen andere parkeerplek is, misschien kunnen de mensen er zelf nog net wel in, maar mischien hebben zij wel een maxicosie bij zich die er dan niet meer in kan, kan natuurlijk altijd toch ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    geen richting aangeven op een rotonde, daar kan ik me aan irriteren en twee parkeerplekken gebruiken vind ik echt a-sociaal

5. Niet meer actief

dit vind ik ook zo erg!

En ik vind het aso als je door rood rijdt met je kinderen op de fiets!
    (sowieso door rood rijden is aso!)

6. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Inderdaad, die katten poep! GRRRRRRR.....
    Onze tuin ligt er vol mee, echt goor gewoon!

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik vind het aso als mensen bevooroordeeld zijn en discrimineren.

8. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Dat mensen hun hond los laten lopen, heeel irritant!
    Een van mij 3 honden houd niet van grote honden die op haar afgerend komen. Laatst kwam er dus een boxer op haar afgestormd, en dan gaat ze dus snauwen want die hond moet van haar weg. Zegt het baasje: "Wat een gekrijs, je kan dat beest beter verzuipen!" :confused:
    Toen ik zei dat hij z'n hond aangelijnd moest hebben vond ie dat maar onzin.
    Dit soort mensen verpesten andere honden. Ze snappen niet dat andere honden hier niet van gedient kunnen zijn. En zeggen dan: "Mijn hond doet niets hoor". Nee dat zou wel, maar mijn hond vind dat niet fijn! SNAP DAT DAN!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind die vent van nett aan me deur ook aso

of ik een leesmap wil kopen nee zeg ik ik lees nooit.
    Gaat zo vieze ongeschoren vent hangen aan me durpot staat bijna binnen en zegt heb je het wel eens gehad ik zeg ja maar lees niet. Aghh omm te proberen dan en komt bijna binnen i zeg NEE en nu opdonderderen was hem echt zat!

als iemand wat wil verkopen ten erste stuur een BELEFOOD persoon en een net peroon niet een man stinkend naar zweet en rook en een vieze kop sorry hoor maar bah kan ik niet tegen en vind ik ASO

10. sim

sim Niet meer actief

ik vind iemand aso als ie onnverzorgd is en alleen aan zichzelf denkt en anderen altijd tot overlast is.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gisteren in de supermarkt had een mevrouw een pakje tuc koekjes en die was open gegaan.
    flikkert ze zo al die koekjes in een bak voor de kassa(waar altijd die kassa koopjes in liggen.
    ik kon niet mijn mond houden en heb haar beleefd gevraagt of het mischien niet netter was om t af te geven bij de cassierre ?
    nou ze keek me raar aan(mevrouw was 60+)
    maar ze pakte het wel op en gaf het aan de cassierre.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja wat ik trouwens ook zwaar ASO vind is dit; toen we pas verhuisd waren kwam er een installeur iets installeren toen hij klaar was vroeg hij of hij even naar de wc mocht.
    Nou ik zei tuurlijk ga je gang... het duurde best wel lang maar ik dacht t zal wel toen hij weg was ging ik ook naar de wc...wat denk je...hij had gewoon zitten poepen in mijn huis :x

13. mona23

mona23 Niet meer actief

hihi, zo'n poepert had ik ook eens in mijn huis. we kregen een nieuwe ketel en de instalateur had dus ook gepoept, en nog niet eens de sporen uitgewist, bah bah.
    En ze hebben dus ook nog gerookt op de zolder. Ik rook zelf ook, maar dus echt niet boven.
    Dit vindt ik pas aso.
    We hebben er later wel een klacht van gemaakt.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wat ik asso vind is:
    mobieltjes met mp3 zonder koptelefoon.
    Ik stond een keer alleen bij de bus halte had ook me muziek aan zonder koptelefoon en toen kwam er iemand aan een oudere mevrouw ik vroeg haar beleefd of ze er last van had.
    Ze zei nee hoor maar wel lief dat je het vraagt dat doen er niet veel.

Ik vind het ook asso als mensen elkaar niet respecteren en geen rekening houden met elkaar.

15. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Euh tja, ook installateurs moeten poepen toch? Stel nou dat zo'n vent heel nodig moet en hij is pas weer om 18 uur 's avonds aan de zaak of thuis... Dat hou je dan toch niet de hele dag in lijkt me zo.
    :D

Ik vind heel veel dingen in t verkeer aso momenteel. Hoe ze soms inhalen op de snelweg, of bumperkleven, geen richting aangeven...

16. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

van die jochies, die op de scooters stoer doen, door op hun achterband keihard over de weg gaan!

Ik hoop dan van harte dat ie VOL op zijn BAKKES pleurd!

17. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Weet je wat pas echt aso is?
    Als de olieprijs stijgt,stijgt de benzineprijs.
    Maar als de olieprijs zakt,denk maar niet dat de benzine goedkoper wordt!
    Dat vind ik pas ASO!

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    -Voorkruipen in een winkel
    -Niet opzij gaan als je er duidelijk nergens anders doorkunt en het gewoon netjes vraagt.
    -Kassiersters die tegen mekaar zitten te beppen over de lunch terwijl er tig mensen aan de kassa staan
    -Ik was ooit op een feestje waar een duidelijk zwangere vrouw stond te roken...dronken!Vond ik ook aso
    -Het woord 'mongool' als scheldwoord gebruiken.(ligt wel persoonlijk omdat iemand in onze fam mongolisme heeft)
    -Kanker als scheldwoord gebruiken
    -Zomaar op een parkeerplaats voor gehandicapten of moeders met een kinderwagen gaan staan
    ...

Vind best veel dingen aso dus :)

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh en iid, van die jochies die ('s avonds laat!) 'superstoer' met hun scooter door de straat scheuren.Doe effe normaal! :evil:

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Loslopende honden op plaatsen waar ze aangelijnd horen te zijn vind ik asociaal. Niet iedereen houdt van honden hoor, niet iedereen vindt het lekker om besnuffeld en afgelebberd te worden ;) Om dan nog maar te zwijgen over alles wat honden tijdens hun uitje neerleggen op straat...

Deel Deze Pagina