zo noem ik hun gescheld. want dat zijn ongeveer alle woorden die ze op dat moment uitbrengen. die zeggen werkelijk alles met dat woord ervoor.
wat ik ook aso vind is fotos jatten van iemand en ze dan gaan gebruiken! of aanmelden hier op ZW met een nep verhaal en niet reageren is ook aso !
Dat heb ik dus serieus gehad he. Huursubsidie. Jankend aan de telefoon gezeten,maandenlang slapeloze nachten,huur niet kunnen betalen..Het was gewoon toegezegd alleen ze stuurden het telkens naar de vorige woningbouwvereniging. Nou VRAAAG ik je. Gelukkig is het opgelost.
Vorige week waren we bij een museum, daar was een auto-treffen (ouwe autootjes) en daar was een restaurant bij. Daar zaten allemaal mensen van de auto-club zeg maar en ook twee van die (even voor de beeldvorming hoor) van die kakwijven, van die Gooise net-niet figuren. En die hadden twee kindjes, uiteraard ook met verantwoorde hippe namen. Golden retriever erbij ze leken zo weggelopen uit een lifestyle blad. En op een gegeven moment riep die man van achter de bar tegen die kinderen dat ze van de bank moesten met hun schoenen. En de miepen zo tegen die kinderen: Jullie doen dat helemaal niet he! Terwijl die kinderen al een half uur met hun poten op de witte nieuwe bank zaten te spelen en te springen daar. Later klosten ze met die poten zo weer door de bosjes... En dan wel met scheve ogen naar ons kijken... Aso vind ik ook tegen iemands auto aanrijden en geen briefje achterlaten. En afremmen om naar ongelukken te kijken. Leuk, 'n ander zien creperen... :-s
Wat ik echt aso vind, is als de 65+ ers voor dringen bij de bakker/slager/supermarkt, onder het mom van * IK was aan de beurt*. En dan maar klagen over de jeugd.....
En tegen je enkels aan botsen met die rollators! Inderdaad, en trouwens als bejaarde, dan heb je 100 uur per week om boodschappen te doen. Moet dat dan precies om half drie op zaterdagmiddag als mensen die 30 - 40 uur per week werken eindelijk tijd hebben om boodschappen te doen ff snel inkopen willen doen ook naar de supermarkt? En dan nog pissig kijken als je een pak melk wilt hebben ook als zij hun rollator ervoor geparkeerd hebben om met 5 soortgenoten te kletsen over 'wie er nu weer zo slecht ligt'. Omaatjes zijn lief hoor <3
Ja daar ben ik het met je mee eens. Laatst had ik zo'n ouwe tang achter mij aan de kassa, was in mijn pauze en moest ff snel wat halen, zegt dat domme wijf, ik vind jullie jeugd zo asociaal, toen ik jong was lieten wij onze oudere medemens voor, zodat die toen netjes op tijd konden komen voor koffie drinken met hun buren, dat mens had zo'n beetje de halve rolbank vol boodschappen, en ik had de tijd er gewoon niet voor... En drukken met die rollator tegen mij aan Waarop ik na 2x waarschuwen toch uit mijn vel knapte. Mijn antwoord was dat ten eerste die bejaarden van toen, netjes afwachten tot ze voor gelaten werden, en niet zaten te zeiken, want dan hadden die bejaarden ook moeten wachten... Dat ik geen tijd had om oude mensen voor te laten, omdat ik werk en dat als er geen mensen werken, zij niet eens boodschappen kan halen omdat ze dan geen pensioen en AOW meer krijgt... Ik was echt link. Ja ik weet dat had beter niet gemoeten, maar zij was echt het type zeikwijf.
Pffffff, hahaha En vroeger waren ze waarschijnlijk een heel stuk vlotter,maarja dat zijn ze nu allemaal vergeten.
wij moeten de hondepoep opruimen...met zo'n zakje Waarom laten ze die ruiters hun paardenstront niet opruimendan? Dat is immers een veel grotere hoop stront Daar erger ik me aan
Mwah... Ik vind hondenpoep veel en veel viezer dan paardenpoep. Bij paardenpoep zie je nog dat het grotendeels uit (verteerd) gras bestaat. Vleeseters hebben echt veel viezere poep. En paarden lopen meestal op de rijbaan en honden op de stoep, dus heb je meer kans om in de hondenkak te trappen. Maar als de paardenpoep op de stoep ligt, zouden ze het wel weg mogen halen ja.
voor het stoplicht staan en even in gedachte verzonken zijn op het moment dat die op groen gaat levert je gelijk een hoop getoeter en gescheld op. hoezo aso.
Nou,als ze bijna iedere dag bij jou voor de deur op de weg schijten is echt niet fris hoor! Dat gebeurt hier dus...Net of ze met z`n allen hebben afgesproken dat ze eens lekker bij Maud voor de deur gaan schijten,heerlijk!
Jullie hebben het allemaal over katten die buiten poepen. Mijn kat is een raskat en komt dus niet buiten. Nu heb ik al van zoveel mensen gehoord dat dit zo zielig is Nou het meeste wat ze doet binnen is slapen slapen en nog eens slapen. Ze heeft totaal geen behoefte om op jacht te gaan, en spelen vindt ze niks aan. De kat van mijn moeder, een gewone huis tuin en keuken kat, die kan je gewoon echt niet binnen houden, die is daar veelste druk en wild voor. Die vindt het buiten heerlijk. Helaas poept hij dan ook wel eens buiten, terwijl hij binnen wel een kattenbak heeft. Helaas kan je niet tegen je kat zeggen waar hij moet poepen. Wat ik wel aso vindt zijn mensen die 8 katten hebben en die allemaal buiten poepen.
grr katten! Begrijp me niet verkeerd heb niks tegen de diertjes zelf. Maar soms Vind eigenlijk dat mensen ook kattenbelasting moeten betalen. Want mensen moeten hondenbelasting betalen. Maar waarom? De hond moet aan de lijn - kat mag vrij rond lopen overal hondepoep moet je opruimen - kattepoep ligt overal zelfs in iemands tuin of binnen! ( jaja hier een kat in de buurt die bij je binnen schijt als je de deur open laat in de zomer ) honden mag je niet laten blaffen - krolse katten mogen hele nachten de buurt bij elkaar schreeuwen Dus vind dat de katten meer overlast bezorgen dan de honden eigenlijk. Dus waarom moeten de mensen met een hond dan betalen en die met een kat niet? Zul je zeggen : ja maar niet alle katten komen buiten. Nee, maar de meeste wel. En dan ook hier geldt dan dat de goede het zouden moeten ontgelden door de slechten. Net als de mensen met een hond. Want sommige eigenaren laten hun hond wel los lopen waar het niet mag en ruimen de stront niet op en laten de honden onnodig blaffen. En daarom betalen de mensen hondenbelasting. Dus mijn mening : kattenbelasting betalen!
Ik was bij ons ook een keer in de H&M met mano in de kinderwagen en ze waren aan het verbouwen dus er was niet zoveel plek om te lopen en het was du een beetje moeilijk om er met een kinderwagen door te kunnen,m aar het paste wel, maar het was natuurlijk druk, want iedereen moest langs dat pad, dus ik ga er ook door, hoor ik een paar maar meisjes zeggen, je gaat toch niet met de kinderwagen winkelen Dat was ook irritant
Whahaha, heerlijk topic. Ik zit me hier al helemaal kwaad te maken om het gedrag van mijn medemens. Idd het geen voorrang verlenen op een rotonde is erg irritant. Maar ook aso. Ik sta te wachten omdat die andere mobilist zich te goed voelt om ff een knipper aan te zetten dat ie van de rotonde af gaat. En even een tegenhanger voor de loslopende honden. We hebben hier maar 1 klein losloopveldje in de buurt. Dit is dan ook de enige plek waar ik mijn hond los laat. Komt er een vrouw met een klein hondje voorbij, aangelijnd. Uiteraard wil mijn hond kijken. Dus die vrouw gilt tegen mij dat ik hem bij me moet houden, want haar hond is bang voor grote honden. Tja, daar kan ik niks aan doen. Ga maar lopen op de andere 98% gemeentegebied waar mijn hond niet los mag. En sta niet zo tegen me te gillen. Aso is ook, als ik ruim 41 weken zwanger ben, met gebroken vliezen en tranen in mijn ogen briefjes sta op te hangen dat ik mijn kat kwijt ben dat een of andere rotvent het nodig vind me te vertellen dat ie katten altijd probeert te raken met de auto en ze dan in de container flikkert . Onbekenden niet met hun tengels in de kinderwagen zitten. Grrr. Tegen mijn voordeur staan plassen, en als ik er wat van zeg wel sorry zeggen maar ondertussen doorplassen (lang geleden toen ik nog naast de kroeg woonde). Op dezelfde locatie ook plassen tegen mijn auto gehad en seks op mijn tuintafel en spelletje "wie raakt het ruitje met de baksteen" Onaangekondigs kraambezoek om 10 uur 's avonds